Taste odstartoval spolupráci na digitálním marketingu pro Granát Turnov

Granát Turnov si vybral digitální agenturu Taste pro dlouhodobou spolupráci na marketingových aktivitách v on-line prostředí. Slavný výrobce unikátních šperků z českého granátu přechází v současnosti na nové e-shopové řešení a potřebuje se v krátké době dostat na čísla starého e-shopu. Vedle práce na SEO nového webu a správy PA kampaní bude úkolem Tastu také tvorba kreativních vizuálů, případně další marketingové služby v podobě e-mailingu.

Granát Turnov, d.u.v., je česká šperkařská firma se sídlem v Turnově, která je na českém trhu už přes 70 let a reprezentuje Českou republiku po celém světě. Je zároveň největším výrobcem šperků s českými granáty a vlastníkem práva těžby českých granátů, které těží v Českém středohoří a Podkrkonoší. Ačkoli jsou tyto tradiční šperky vyráběny stále s vysokým podílem ruční práce, využívá k výrobě i nejmodernější technologie, jako je 3D design nebo 3D print. 

Sandra Gligić, Co-Founder & CBO agentury Taste, si tohoto významného klienta velmi váží: „Moc jsme si přáli, aby nám tato spolupráce vyšla. Jedná se o věhlasnou českou firmu s úžasnou historií a jedinečnými produkty, které si zaslouží dostat se k co nejširšímu publiku. V Tastu uděláme všechno pro to, aby Granát Turnov v digitálním prostředí dlouhodobě rostl a dosahoval co největších úspěchů.“

V nedávné době přešel Granát Turnov na nové e-shopové řešení, čímž došlo i k určitému poklesu on-line objednávek. Úkolem digitální agentury Taste je v krátké době vrátit prodejní čísla na úroveň starého e-shopu díky optimalizaci nového webu pro vyhledávače a optimalizaci kampaní v Google Ads, Skliku a v Meta Ads. Jakmile objednávky dosáhnou požadované úrovně, zaměří se Taste další podporu značky a zvyšování výkonu tak, aby si Granát Turnov vybudoval silnou pozici v digitální reklamě mezi konkurencí.

Strategie Tastu k vytyčeným cílům se bude opírat především o trpělivé a pečlivé SEO, maximální využití datové analytiky, precizně nastavených reklamních kampaních a v neposlední řadě i na tvorbě kvalitních kreativ, které osloví i mladší cílovou skupinu. Postupem spolupráce dojde také na využití dalších marketingových služeb, jako je například e-mailing. Na přípravě a exekuci prací se bude podílet celkem 6členný tým napříč odděleními, který bude koordinovat jeden projektový manažer.

Petra Pavlištová, obchodní ředitelka Granátu Turnov, si od spolupráce s Tastem slibuje předně špičkovou práci a přehled v nejnovějších digitálních trendech: „Při výběrovém řízení jsme kladli důraz na připravenost projektu marketingové podpory, ale také na doporučení a reference, které jsme si důkladně ověřovali. Jsme rádi, že výběr agentury Taste se ukázal jako správný a musíme konstatovat, že start spolupráce je báječný. Věříme, že společnými silami dosáhneme skvělých výsledků a posuneme naše podnikání na novou úroveň.“