Česká společnost THIMM bodovala na Obalu roku. Odnáší si tři ocenění

PRAHA, 2. září 2024 – Soutěž Obal roku zná své vítěze. Jako každý rok, i letos se ho zúčastnila společnost THIMM, a to hned s několika obaly. Ocenění si od poroty odnesly rovnou tři – AlbiLAB, obal na hru Psina a G(o)rila Box. Speciální ocenění, jako je například cena za udržitelnost, budou oznámena na říjnovém galavečeru, kde si vítězové také převezmou svá ocenění.

„V THIMMu si zakládáme na originálním, ale zároveň praktickém řešení obalů přímo na míru potřebám našich zákazníků. V potaz bereme samozřejmě i udržitelnost, která se promítá do celé výroby, jelikož obaly vyrábíme z nejvíce udržitelného materiálu – vlnité lepenky. Jsme moc rádi, že odborná porota ocenila talent a kvalitní práci našich vývojářů a odnesli jsme si ze soutěže rovnou tři ocenění,” komentuje výsledky Obalu roku Martin Hejl, CEO společnosti THIMM.

Společnost při tvorbě obalů využívá digitální tisk a také moderní laserový výsek, které pomáhají dosáhnout vysoké úrovně detailu a vizuální atraktivity. Tyto moderní technologie byly využity také při tvorbě tří vítězných obalů. Prvním oceněným je obal pro originální deskovou hru PSINA, který podporuje hráčský zážitek, ale také dotváří celkový dojem z produktu. „Chtěli jsme vytvořit obal, který podpoří zážitek ze hry jak pro lidi, tak pro psy. Museli jsme tak vyvinout obal, který bude zábavný, funkční, ale také esteticky přitažlivý a praktický. Proto jsme využili technologii laserového výseku a digitálního tisku, který nám umožnil se zaměřit na každý specifický detail. Vytvořili jsme speciální prostory pro jednotlivé herní komponenty, jako jsou figurky, karty a hrací deska, bez nutnosti použití tradičních plastových vložek. Fixace herních prvků jsou navíc vyrobeny v designu psí tlapky, což podporuje celkovou tématiku hry. Celé jsme to doplnili unikátním prvkem pohyblivých očí na víku. Vytvořili jsme zábavný a funkční obal, který zákazníci nezastrčí do poličky, ale naopak si jej vystaví,” říká Hejl.

Dalším z oceněných obalů je AlbiLAB, který chrání obsah uvnitř a zároveň je jeho nedílnou součástí. Obal slouží jako odnosný kufřík a pozdější úložiště pro jednotlivé komponenty. Zákazníci si mohou části obalu vyloupnout a použít je přímo ve své vědecké sta(veb)nici. Navíc je na něm umístěn QR kód, který zákazníkům poskytuje okamžitý přístup k veškerým informacím o produktu již v obchodě.

Třetím oceněným obalem je obal pro společnost Orkla Foods Česko a Slovensko. THIMM pro ni vyrobil prémiový, estetický balíček, který svým designem a použitou technologií posiluje identitu značky a zvyšuje prodej. Dominantou obalu je logo a slogan “Pojďme gorilovat!”, který doplňují různé fixace z vlnité lepenky. Dohromady tvoří udržitelný, estetický a praktický obal, který jednoznačně plní svůj cíl.

Společnost se řadí k největším výrobcům obalů v Česku a v soutěži se umisťuje pravidelně již dvě dekády. Má za sebou také prestižní mezinárodní ocenění Worldstar za marketing. Ve svém závodě ve Všetatech vyrábí obaly všech velikostí za použití nejnovějších digitálních technologií. Je průkopníkem Průmyslu 4.0.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2 500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.