Tato strategická akvizice přímo propojuje Rubikon PR s velkými mezinárodními trhy, jako jsou Velká Británie a USA, a umožňuje tak místním firmám na tyto trhy expandovat při zachování místního managementu a zapojení lokálního týmu.
4. září 2024, Praha – Rubikon PR, přední česká Public Relations a marketingová agentura, dnes oznámila převzetí americkou společností Antenna Group. Tento krok znamená významné rozšíření evropských aktivit Antenna Group a posiluje její závazek prosazovat pozitivní globální změny prostřednictvím inovativních komunikačních strategií.
Společnost Rubikon PR byla založena v roce 2012 a je známá svou odborností v oblasti finančních technologií, nemovitostí, technologií a průmyslu. Antenna Group začleněním Rubikon PR do své globální sítě rozšiřuje svou mezinárodní působnost a zároveň posiluje schopnost poskytovat kreativní řešení založená na velkých datech. Strategická integrace poskytne působivému seznamu klientů Rubikon PR – včetně společností, jako jsou Too Good To Go, Freedom Finance nebo SkyShowtime – přístup ke komplexním službám Antenna Group v oblasti digitálního marketingu, komunikace a public affairs, stejně jako k jejímu hlubokému odbornému know-how a oceňovanému kreativnímu týmu.
Specializovaný tým 12 odborníků Rubikon PR bude i nadále beze změn poskytovat služby stávajícímu portfoliu klientů pod značkou Antenna Group a zaměřovat se na odvětví, v nichž má rozsáhlé odborné znalosti. Zároveň prozkoumá příležitosti v nových oblastech, jako jsou udržitelnost a klimatické technologie. Díky přístupu k pokročilým zkušenostem na trhu a cenným poznatkům ve specializovaných odvětvích začíná Rubikon PR, nově již pod značkou Antenna, těžit z podpory silné a spolehlivé mateřské společnosti, která posílí jeho růst a urychlí rozvoj.
„Jsme nadšeni, že můžeme Rubikon PR přivítat v rodině Antenna Group,” říká Keith Zakheim, generální ředitel Antenna Group. „Tato akvizice je pro Antennu významným milníkem, jelikož dále posiluje naši schopnost spolupracovat s globálními inovativními společnostmi, jež přispívají k udržitelnému růstu a mají významný dopad v globálním měřítku. Spojení tak není jen rozšířením naší geografické působnosti, ale prohlubuje i naši schopnost vytvářet působivé příběhy, které globálně rezonují. Partnerství ztělesňuje náš závazek podporovat udržitelnější budoucnost prostřednictvím síly komunikace, kreativity a technologií. Společně jsme připraveni objevovat nové cesty, spojovat značky s publikem napříč hranicemi a přinášet pozitivní změny v čím dál propojenějším světě,” dodává.
Šimon Rákosník, Executive Vice President pro region střední a východní Evropy, doplnil: „Spojení s Antenna Group otevírá svět možností pro naše klienty i náš tým. Je pro nás naprosto zlomové, že můžeme spojit naše místní poznatky s globálními zkušenostmi Antenny, zejména v oblastech, jako jsou čisté technologie a udržitelnost. Společně jsme připraveni vytvářet komunikační strategie, které budou hnacím motorem obchodních úspěchů a přispějí k řešení některých z nejpalčivějších světových problémů.”
„Jsem velmi hrdá na odhodlání a profesionalitu našeho týmu, který jednoznačně přispěl k uskutečnění této akvizice. Připojení ke globálnímu lídrovi nám přináší nové zajímavé příležitosti a inspiraci, které budou přínosem pro další kariérní postup a profesní růst našeho týmu tak, jak jsme si vždy představovali,” dodala Eliška Bobulová, Senior Vice President of Operations pro region střední a východní Evropy.
Tato akvizice, navazující na nedávnou expanzi do Londýna, podtrhuje odhodlání Antenna Group budovat skutečně globální integrovanou síť, která dokáže uspokojit vyvíjející se potřeby klientů na stále složitějším trhu. Spojením regionálních zkušeností Rubikon PR se svými celosvětovými zdroji vytváří Antenna silnou firmu, schopnou poskytovat bezkonkurenční hodnotu a pohánět pozitivní změny v Severní Americe, Evropě i mimo ni.
O společnosti Antenna Group
Antenna Group je globální integrovaná marketingová a komunikační agentura, která spolupracuje s nejzajímavějšími a nejpřevratnějšími světovými společnostmi v oblastech klimatu, energetiky, mobility, nemovitostí, zdravotnictví a nových technologických odvětví B2B. Našimi klienty jsou transformační a význačné korporace, startupy, investoři a neziskové organizace, které se nacházejí na prahu éry adopce – dnešního světa, v němž společnosti zastupující všechna hospodářská odvětví horečně přijímají klimatické technologie a udržitelná řešení. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránky antennagroup.com.