Společnost DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, letos se svým projektem “DPD jste vy”, získala čtyři ocenění v soutěži Zlatý středník.
Projekt zvítězil v kategoriích Struktura, obsah a storytelling a Nízký rozpočet a jeho efektivita, druhé místo si odnesl v kategorii Audio a video prezentace a třetí příčku obsadil v kategorii Auto-moto a doprava. Díky projektu “DPD jste vy”, vytvořenému ve spolupráci s agenturou Realness, tak DPD přidává další ocenění do své sbírky. V minulosti s projektem získala cenu LEMUR či první místo v mezinárodních SABRE Awards v kategorii Transportation & Logistics. “DPD jste vy” je interaktivní příběh ze života kurýra zaměřený na zlepšení zákaznické zkušenosti. Díky projektu DPD během jednoho roku proškolila 1400 kurýrů z celého Česka a další 2000 kurýrů napříč Slovenskem, Maďarskem, Chorvatskem a Slovinskem. Videopříběh tak přispěl jako interní vzdělávací platforma a následně pomohl ke zlepšení zákaznické zkušenosti během doručování kurýrem.