Říjnový Harper´s Bazaar s hvězdnou Sharon Stone na obálce slaví světový úspěch

Říjnové vydání magazínu Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA je věnováno tématu Pro-Aging, oslavujícím krásu ženské zralosti coby novou fázi života. Hvězdou obálky proto nemohl být nikdo jiný než samotná Sharon Stone, která je nejen hollywoodskou a módní ikonou, ale také umělkyní, která se v pozdějším věku našla jako malířka. V exkluzivním rozhovoru pro Harper’s Bazaar popsala, proč je jí jako umělkyni nejlépe v abstraktním expresionismu, proč by světu měly vládnout ženy a jak si střežit pocit štěstí. Aktuální číslo je právě prodeji.

Časopis Harper’s Bazaar s herečkou slaví její úspěšný a grandiózní návrat do záře reflektorů a říjnovým editorialem chce všem ženám (opět) dokázat, že krása nemá dobu expirace. Naopak, s věkem přichází ve své nejautentičtější formě.  

Exkluzivní rozhovor s Sharon Stone vedla šéfredaktorka Harper’s Bazaar Nora Grundová a herečka a malířka v něm otevřeně promluvila o integritě a její ceně v showbyznysu, proč potřebuje svět více žen u kormidla a také zmínila, co ji činí opravdu šťastnou.

„Myslím si, že stárnutí je dar….Země, které jsou kulturně vyspělé, chápou, že stárnutí je krásné, milují své prarodiče, chápou, že mají co předat vnoučatům, a že rodiny, které spolu zůstávají po generace, jsou zdravější. Ale my v pubertě máme všechny typické emoce, nevyrovnanost adolescence. Líbí se nám jen to, co je nové. Nic starého se v naší zemi nikomu nelíbí.“ – Sharon Stone 

Fotografický editorial nafotil talentovaný umělec Branislav Šimončík, stylingu se ujal Paris Libby. 

Od doby vydání aktuálního čísla Harper’s Bazaar byly obálky společně s vybranými fotoeditorialy na sociálních sítích sdíleny samotnou Sharon Stone a nasbíraly desetitisíce lajků a pozitivních komentářů nejen od fanoušků z celého světa, ale také od slavných osobností mezi něž patří například designérka Vera Wang, modelka Michaela Kociánová, herečky Diane Kruger a Melanie Della Costa či stylistka Janelle Miller.

 

Přílohy:

–  obálky říjnového čísla časopisu Harper’s Bazaar s Sharon Stone

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,7 milionu čtenářů, což představuje 53 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.