Nové projekty mediální skupiny MAFRA ve spolupráci s komerčními televizemi: Speciál časopisu Tina „Fenomén Ulice“ a čtvrtletník Hlasy zločinu

Vydavatelský dům MAFRA ve spolupráci s komerčními televizními stanicemi připravil hned dvě novinky, v nichž pro čtenáře přenáší úspěšné televizní formáty do tištěné podoby. Týdeník Tina v rámci společného projektu s TV NOVA všem fanouškům „nekonečného“ seriálu Ulice přináší speciál s názvem Tina – „Fenomén Ulice“, kterým oslaví dvacet let jeho vysílání. Nový časopis Hlasy zločinu vznikl ve spolupráci s TV Prima a nese stejný název jako podcast, který si u posluchačů vysloužil značnou popularitu. Věnovat se bude především nejvážnějším kriminálním případům, které v Česku otřásly společností.  Obě novinky vycházejí už ve středu 25. září 2024.

Speciál Tina – „Fenomén Ulice“

Speciální vydání představí seriálovou Ulici prostřednictvím všech dvaceti sezon, a to ve čtyřiceti zásadních událostech. Vylíčí osudy rodin a dalších aktérů, připomene šťastné okamžiky i smutná loučení. Přinese zajímavé rozhovory s tvůrci seriálu i perličky z natáčení. Chybět nebudou ani kvízy a soutěže k seriálu. A jako zábavný bonus získají čtenáři pexeso s tvářemi herců, které bude všito do středu časopisu. Vybraných deset čtenářů a diváků TV NOVA pak společně zavítá do ateliérů, kde se seriál Ulice natáčí.

Speciál časopisu Tina „Fenomén Ulice“ bude v prodeji od středy 25. září 2024 za cenu 44 Kč.

Nový časopis „Hlasy zločinu“

Vraždy, loupeže, únosy a další činy. Vyřešené, i ty, u kterých ještě policie nezná viníka a zůstávají tak záhadou. Příběhy mužů i žen, kteří svůj život dožijí za mřížemi a ploty s ostnatým drátem. Jak probíhaly samotné činy, následné vyšetřování i dění v soudních síních u téměř zapomenutých, ale i nedávných případů. To jsou Hlasy zločinu v podání Václava Janaty a Jakuba Kvasničky. Kromě toho časopis čtenářům přinese také zajímavosti z nejúspěšnějších kriminálních seriálů TV Prima. Pro rozptýlení poslouží zábavné testy, kvízy a křížovky o ceny. 

Časopis Hlasy zločinu bude vycházet čtvrtletně. První vydání bude v prodeji od středy 25. září 2024 za cenu 45 Kč.

Přílohy:

– titulní strana ke speciálu časopisu Tina „Fenomén Ulice“

– titulní strana nového časopisu Hlasy zločinu  

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,7 milionu čtenářů, což představuje 53 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.