Mezinárodní den seniorů: Starší generace na prodejnách Lidl oceňují dostupnost, výhodné ceny i široký sortiment

Na 1. října připadá Mezinárodní den seniorů, významná událost, kdy si připomínáme důležitost a přínos seniorů v naší společnosti. V rámci této příležitosti se společnost Lidl Česká republika rozhodla věnovat pozornost názorům a potřebám této klíčové skupiny zákazníků. Odpovědi na důležité otázky získal obchodní řetězec v exkluzivním průzkumu společnosti Ipsos.

Obchodní řetězec Lidl připravil k Mezinárodnímu dni seniorů exkluzivní průzkum, který má za cíl zjistit, jaké aspekty si senioři spojují s nakupováním v prodejnách Lidl a jaké služby využívají. Tento krok má nejen prohloubit vztah se seniory, ale také přizpůsobit nabídku jejich očekáváním a požadavkům. „Mezinárodní den seniorů je pro nás příležitostí vyjádřit respekt a vděčnost za jejich celoživotní přínos.  Nechali jsme si vypracovat průzkum, který nám pomůže lépe pochopit potřeby a přání seniorů. Naším cílem je zjistit, jaké aspekty spojené s našimi prodejnami jsou pro ně důležité, abychom jim mohli nabídnout co nejpříjemnější nákup,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Z výsledků vyplývá, že si senioři s obchodním řetězcem Lidl spojují zejména dostupnost prodejen (36 % dotázaných), výhodné ceny (35 %) a široký sortiment (34 %).  Výsledky přitom potvrzují obecné mínění, že senioři v tuzemsku jsou citliví na cenu a téměř dvě třetiny oslovených (60 %) využívá nákup zboží v akci vždy, nebo většinou. Alespoň občas pak slevy využívá 39 % seniorů. 

Zároveň průzkum odhalil pro někoho možná překvapivou informaci, že mezi seniory se těší značné oblibě aplikace Lidl Plus. Právě tato aplikace jim usnadňuje každodenní nákupy a poskytuje přístup k výhodným akcím a slevám. Při nákupech ji využívá již 63 % respondentů a dalších 16 % lidí odpovědělo, že o jejím zřízení uvažuje. Výsledky tak nepřímo poukazují na rostoucí zájem seniorů o moderní technologie, Lidl Česká republika se snaží neustále zlepšovat dostupné služby, od konce letošního července zasílá své letáky mj. přes aplikaci WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlí, ale také ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak reaguje na rostoucí popularitu digitálních médií a šetří přírodní zdroje. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 6 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko