Předsedou představenstva společnosti MAFRA se stal Michal Hanák

Mediální skupina MAFRA oznamuje, že k 1. říjnu 2024 se předsedou představenstva MAFRA, a.s., stává Mgr. Michal Hanák. Doposud zastával pozici místopředsedy představenstva a byl zodpovědný především za digitální obsah a marketing. Vedení mediální skupiny posílili také Ing. Radek Horčička a Ing. David Korn. K 30. září své působení ve skupině ukončil Ing. Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s.

„Michal Hanák odvedl v digitalizaci Mafry a jejího obsahu skvělou práci. Jsme přesvědčeni, že stejně úspěšný bude i ve své nové pozici a dalším rozvoji celé mediální skupiny,“ vysvětluje Marcel Dostal, CEO skupiny Kaprain.

Nový předseda představenstva Michal Hanák v mediální skupině působí od roku 2000. V posledních letech měl na starost především rozvoj digitálního obsahu včetně úspěšného projektu iDNES Premium. Ve funkci střídá Štěpána Košíka, který ji vykonával od roku 2013. Pod jeho vedením byla MAFRA přetvořena v silné digitální vydavatelství a jednu z největších a nejúspěšnějších mediálních skupin na českém a slovenském trhu. 

Od 1. října 2024 je finančním ředitelem skupiny a členem představenstva MAFRA, a.s., Ing. Radek Horčička. Odpovědný je za finanční a ekonomické řízení skupiny a jeho hlavním cílem bude zvýšení efektivity jejího fungování. Ve své pozici využije dlouholeté zkušenosti se strategickým i finančním řízením firem.

  1. října se členem představenstva MAFRA, a.s., stal Ing. David Korn, který od 1. září působí na pozici obchodního ředitele skupiny. Je přímo odpovědný za online a printový obchodní tým společnosti MAFRA. Do této role přichází s bohatými zkušenostmi s operativním vedením prodejních týmů a s velkým odhodláním navázat na dosavadní úspěchy obchodního týmu skupiny MAFRA.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu. 

 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,7 milionu čtenářů, což představuje 53 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.