Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.

Kreativní koncept založený na dialogu plném klišé, které známe například při ukončení dlouholetého vztahu, vznikl in-house v marketingovém týmu. Grafické návrhy pracují s rozchodovými frázemi jako například: Mám tě ráda, ale někdy je tě moc. Promiň, reklamo… „Věříme, že zjednodušení je cestou, jak toto relativně technické téma lidem dobře vysvětlit a přiblížit,“ objasňuje podstatu kampaně Aneta Zítková, senior brand manažerka Seznam.cz.

„Při vymýšlení kreativního konceptu jsme vycházeli z přesvědčení, že naši uživatelé tráví s našimi produkty v průběhu dne hodně času a chtějí mít své oblíbené služby dostupné v co nejlepší možné podobě. Stejně to funguje i ve vztazích. Chcete vedle sebe partnera, který je pro vás tou nejlepší možnou volbou. A jakkoli v Seznamu vždy pracujeme s reklamou velmi šetrně, aby naše uživatele neobtěžovala, vnímáme, že někteří jsou ochotni si připlatit za ničím nerušený zážitek z konzumace našich služeb. Paralela s mezilidskými vztahy nás přivedla na myšlenku rozchodu s něčím, co už nám nadále nevyhovuje. V tomto případě s reklamou,” vysvětluje genezi kreativního nápadu Aneta Zítková.

Kampaň se ve své první fázi od října do prosince letošního roku objeví primárně ve vlastním reklamním prostoru firmy a bude výhradně online. Využívat bude klasické bannery, animace a formáty stories v aplikaci Seznam.cz i na sociálních sítích nebo poutání během přehrávaných videí.