Podzimní Nákupy Ona Dnes plné atraktivních slev začínají v pondělí 14. října, tváří je Tereza Maxová.

Magazín Ona Dnes z portfolia mediální skupiny MAFRA v období od 14. do 20. října 2024 čtenářkám opět nabídne možnost výhodných nákupů v rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR. Těšit se mohou na 180 kuponů se slevami ve výši až 50 % na módu, kosmetiku, elektroniku, vybavení do domácnosti a mnohem víc. Kuponovou knížku čtenářky najdou v lifestylovém časopise Žena a život (9.10.), tradičně bude součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes (14.10.) a čtvrtečního vydání MF DNES s magazínem DNES+TV (17.10.). Od 14. října se budou slevové kupony zobrazovat také v aplikaci Portmonka. 

Tváří podzimních Nákupů Ona Dnes se stala topmodelka Tereza Maxová s dcerou Mínou. Tereza je také patronkou Nadace Terezy Maxové dětem, která je Charitativním partnerem akce. 

Generálním partnerem pro Nákupy Ona Dnes je Visa, díky které ke každé platbě kartou Visa získáte u vybraných obchodníků kromě slevy i něco navíc – např. extra slevu, dárek, poukaz na další nákup nebo dopravu zdarma.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 600 kamenných obchodech a více než 150 e-shopech po celé České republice.

Vybírat bude opět možné z množství známých a oblíbených značek, které se do podzimních Nákupů Ona Dnes zapojily. Kromě jiných například Albatros Media, Astratex, Baťa, C&A, Dyson, GAP, Hebe, Klenoty Aurum, Lelosi, Rossmann, Tescoma, Tchibo, Zalando a spousta dalších.

 

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz.

S Nákupy Ona Dnes je tradičně spojen finanční dar ve výši 150 tisíc korun na podporu projektu Finanční gramotnosti a další pomoci matkám v azylových domech pro Nadaci Terezy Maxové dětem, která je dlouhodobým Charitativním partnerem akce. 

Nákupy Ona Dnes probíhají dvakrát ročně, v jarním a podzimním cyklu.

 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu. 

 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,7 milionu čtenářů, což představuje 53 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.