Primark oznámil den otevření druhé pražské prodejny

Praha, 3. října 2024: Mezinárodní maloobchodní řetězec s módou Primark zveřejnil datum otevření své nejnovější pobočky, které se uskuteční ve středu 6. listopadu v 9.00 hodin v pražském nákupním centru Metropole Zličín. Návštěvníci se mohou v den otevření v prodejně těšit na zábavnou atmosféru, kterou podpoří DJ se svým vystoupením. Primark v Metropoli Zličín vytvořil více než 150 pracovních míst na místním pracovním trhu.

Nová prodejna se bude rozkládat na ploše přibližně 2 800 m2 ve dvou patrech a zákazníkům nabídne nejnovější podzimní a zimní trendy v oblasti dámské, pánské a dětské módy, ale i kosmetiky, životního stylu a domácích potřeb. Primark zde bude současně prezentovat trvalé zaměření značky na výrobu udržitelnější módy za dostupné ceny. Již nyní je 55 % jejího oblečení vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelněji získaných materiálů a maloobchodní řetězec se zavázal, že do roku 2030 to bude 100 %. 

„Jsme rádi, že jako první obchodní centrum v Praze budeme moci již brzy nabídnout zákazníkům populární obchod Primark. Zájem této oblíbené značky o spolupráci s naším nákupním centrem jen podtrhuje rostoucí význam a atraktivitu Metropole Zličín, z čehož máme upřímnou radost. Naši zákazníci se nyní mohou těšit na podstatné rozšíření nabídky v oblasti módy a na ještě lepší zážitek z nakupování,“ uvedl Josef Jilemnický, ředitel obchodního centra Metropole Zličín

Maciej Podwojski, ředitel CEE ve společnosti Primark, řekl: “Odpočítávání do otevření naší druhé prodejny v Praze za několik týdnů začíná. Naše týmy tvrdě pracují na přípravě prodejny a těšíme se, že brzy přivítáme zákazníky a přineseme naši jedinečnou nabídku ještě více lidem ve městě a okolí.” 

Kromě nové prodejny v Metropoli Zličín mohou zákazníci i nadále nakupovat v dalších českých pobočkách Primarku – na Václavském náměstí v Praze a v nákupním centru Olympia v Brně. Více informací a dostupnost produktů můžete najít na www.primark.com/cs-cz

O Primarku 

Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než        80 000 lidí v 17 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 450 prodejen po celém světě a stále expanduje.


Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem, a to prostřednictvím své strategie Primark Cares. Tento několikaletý program, který se zaměřuje na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů.  V rámci tohoto programu společnost Primark představila devět závazků, kterých chce dosáhnout do roku 2030. Tyto závazky zahrnují výrobu veškerého oblečení z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů do roku 2030, snížení emisí uhlíku v celém hodnotovém řetězci na polovinu a snahu o zajištění mzdy pokrývající životní náklady pracovníků v dodavatelském řetězci. Více informací naleznete zde: www.primark.com/en-gb/primark-cares.