Teads a Rakuten uzavírají strategické partnerství – nové možnosti pro český a slovenský trh

08.10.2024, Praha – Teads oznamuje exkluzivní partnerství s Rakuten Advertising pro prémiové video reklamy včetně České republiky, Slovenska

Teads, prémiová omnichannel platforma a průkopník v oblasti digitální video reklamy, navázala partnerství s globálním lídrem ve výkonnostním marketingu, společností Rakuten Advertising. Díky této spolupráci získají čeští a slovenští mediální zadavatelé jedinečnou příležitost využívat prémiové televizní (video) reklamy Rakuten Advertising, které bude Teads exkluzivně nabízet téměř po celý rok v dalších 13 zemích střední a východní Evropy.

“Máme velkou radost, že můžeme navázat spolupráci s Rakuten Advertising a přinést jejich prémiový televizní (video) obsah našim klientům po celé střední a východní Evropě,” uvedl Mihai Bostinaru, výkonný ředitel Teads pro CEE. “Tato spolupráce je důkazem našeho odhodlání poskytovat inzerentům špičková řešení, která maximalizují dosah i dopad v regionu, jenž neustále nabývá na významu.”

Spolupráce umožní společnosti Teads nabízet celoplošné, nepřeskočitelné televizní (video) reklamy se zvukem o délce až 30 sekund v rámci prémiového sdělení Rakuten Advertising, který je dostupný na platformě Rakuten TV FAST & AVOD. Reklamy budou nasazeny ve formátu Connected TV (CTV) v režimu in-stream, nebo jako standardní CTV formáty, což zajistí téměř 100% viditelnost a

dokončení přehrání. Spolupráce pokrývá následující trhy: Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Estonsko, Řecko, Maďarsko, Lotyšsko, Litva, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko a Česko.

“Toto partnerství nám přináší možnost využít odborné znalosti společnosti Teads na místních trzích k tomu, aby náš prémiový televizní (video) obsah přinesl inzerentům maximální hodnotu,“ uvedl Edouard Lauwick, SVP Media pro EMEA ve společnosti Rakuten Advertising. “Jsme nadšeni, že můžeme nadále rozšiřovat naši přítomnost na trzích střední a východní Evropy, a těšíme se na hodnoty, kterou nám Teads pomůže v tomto regionu vytvořit.”

Rakuten TV: Jedna z předních AVOD/FAST streamovacích služeb v Evropě

Rakuten TV je průkopníkem první platformy na vyžádání v Evropě, která kombinuje transakční video na vyžádání (TVoD), video na vyžádání podporované reklamou (AVoD) a bezplatné streamovací televizní služby podporované reklamou (FAST). Působí ve 43 zemích Evropy a nabízí divákům více než 10 000 titulů v rámci AVoD a více než 500 jedinečných kanálů FAST. Z těchto kanálů je 100 přímo vlastněno a provozováno Rakuten TV, pokrývající širokou škálu žánrů, včetně zpráv, sportu, dětských pořadů, seriálů, zábavy, hudby a filmů z Hollywoodu i Evropy.

Posílení vedoucí pozice společnosti Teads na trhu

Toto partnerství posiluje schopnost společnosti Teads propojit značky s kvalitním publikem napříč středním a východním regionem CEE. Díky využití rozsáhlého dosahu a různorodé nabídky obsahu Rakuten Advertising je Teads připraven poskytovat výjimečné reklamní zážitky, které vedou k výraznému zapojení a přinášejí vynikající výsledky pro inzerenty.

O společnosti Teads

Teads je globální mediální platforma a tvůrce reklamního formátu inRead, který se plynule začleňuje do článků na nejvýznamnějších zpravodajských webech. Společnost, která si vybudovala jméno v oblasti videoreklamy, se od té doby rozšířila do zobrazovacích formátů, Connected TV (CTV) a výkonnostních kampaní. Spojením největších lokálních i mezinárodních médií dokáže Teads oslovit až 1,9 miliardy uživatelů internetu měsíčně, čímž pokrývá 9 z 10 uživatelů internetu globálně. Její end-to-end platforma spojuje špičkovou

 

technologii, kreativitu a média, aby poskytovala efektivnější reklamu pro značky, lepší monetizační možnosti pro vydavatele a lepší zážitky pro spotřebitele.

Teads zároveň rozšiřuje své působení v oblasti Connected TV a nabízí bezproblémovou integraci svých inovativních reklamních řešení do omnichannel strategií. Kreativní tým Teads Studio, který tvoří 150 designérů, se zaměřuje na adaptaci a optimalizaci reklamních formátů podle potřeb inzerentů. Všechny funkce platformy, včetně pokročilých řešení bez cookies, jsou plně integrovány do rozhraní Teads Ad Manager, což umožňuje snadné nastavování a řízení kampaní s prioritním přístupem k největším zpravodajským webům a dosahování mimořádných výsledků.

Teads zaměstnává více než 1 200 profesionálů ve 32 zemích po celém světě.

Více informací najdete na www.teads.com.

O společnosti Rakuten Advertising

Rakuten Advertising poskytuje řešení zaměřená na výkonnost, značky a spotřebitele, která pomáhají nejlepším světovým značkám spojit se s jedinečným a vysoce angažovaným publikem – od prvního dojmu až po konečný prodej. Díky špičkovým technologiím, globálním mediálním aktivům a nejrozsáhlejší síti kvalitních partnerů využívá Rakuten Advertising desetiletí dat a zkušeností k vytváření strategií a reklamních zážitků, které zvyšují angažovanost, podporují prodeje, posilují loajalitu a přinášejí další hodnoty. Jako lídr v oboru od svého vzniku je Rakuten Advertising divizí Rakuten Group, Inc. (4755: TOKYO), jedné z nejvýznamnějších světových internetových služebních společností. Společnost sídlí v San Mateo v Kalifornii a má pobočky v regionech EMEA, APAC, LATAM a Severní Americe.

Více informací najdete na www.rakutenadvertising.com.