Nová spolupráce bude využívat převratnou technologii společnosti Adform a řešení identity první strany ke zlepšení cílení na publikum a k podpoře růstu na evropských trzích.
Praha/ Londýn, 11. říjen 2024 – Adform, nejvýkonnější a nejbezpečnější platforma pro nákup médií, dnes oznamuje své nové partnerství se společností Carwow, největším evropským online tržištěm pro prodej a recenze automobilů, a to v době významné expanze firmy. Kompletní soubor služeb společnosti Adform umožní společnosti Carwow rozšířit své marketingové úsilí a vytvořit širokou mediální síť na klíčových evropských trzích, počínaje Velkou Británií, s následnými plány na expanzi do Španělska a Německa.
Integrací převratné technologie od společnosti Adform může Carwow řešit složitost práce s vlastními daty a operací ve více zemích. Řešení společnosti Adform pro identifikaci ID Fusion v kombinaci s rozsáhlými vlastními daty společnosti Carwow bude hnacím motorem ambicí firmy využívat nově vznikající příležitosti a příjmy z retailových médií. Díky partnerství se společnost Carwow stane přední reklamní sítí pro inzerenty z automobilového průmyslu i z jiných odvětví, která bude přesněji cílit na publikum a poskytovat vysoce efektivní marketingové kampaně založené na datech.
V rámci partnerství přijme společnost Carwow rozsáhlý soubor spravovaných služeb Adform, včetně platformy Demand Side Platform, Adserveru a platformy pro správu dat (DMP). Ta bude podporovat zobrazování, kreativu, výkonnost, měření a atribuci a bude se opírat o transparentní přístup společnosti Adform.
Toto oznámení následuje po nedávné investici společnosti Carwow ve výši 52 milionů dolarů od společnosti Bessemer Venture Partners, která představuje strategický milník v růstových plánech společnosti.
Ben Carter, Global Chief Customer and Marketing Officer ve společnosti Carwow, řekl: „Potřebovali jsme partnera, který by splňoval naše požadavky jako rostoucí firmy, a Adform je k tomu dokonale uzpůsoben. Její expertiza v oblasti transparentní správynašich vlastních dat a dosahování výsledků je bezkonkurenční. Jsme přesvědčeni, že Adform pomůže nám i našim partnerům z řad značek oslovit nové i stávající zákazníky, a v konečném důsledku tak posílí naši globální přítomnost jako disruptor.“
Phil Acton, Country Manager UK ve společnosti Adform, komentuje: „Carwow mění pravidla hry ve svém oboru. Jsme potěšeni, že si uvědomuje hodnotu využití pokročilých programatických řešení pro podporu růstu na dnešním konkurenčním trhu. Nástroje a možnosti měření společnosti Adform jsou ideálním řešením pro poslání společnosti Carwow a já se těším na skutečně úspěšné partnerství.“
O Adformu
Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.
O společnosti Carwow
Výměna auta je velká věc. Carwow je místem, kam se chodí uzavírat velké obchody. Díky odbornému poradenství, široké nabídce modelů a značek a síti ověřených prodejců vám to usnadníme – ať už kupujete, prodáváte nebo sníte. S více než 3,5 milionu uživatelů měsíčně jsme hrdí na to, že jsme jediným místem, kde můžete vyměnit své auto. Jako důležitý partner automobilového průmyslu využíváme špičkové poznatky trhu a vytváříme špičkový reklamní obsah, který podporuje úspěch prodejců a značek, s nimiž spolupracujeme. Jako součást skupiny Carwow Group můžeme čerpat ze špičkových dat, odborných znalostí a redakčního talentu. Společně tvoříme cíl, který mění auta a oslovuje řidiče po celém světě. Spolupracujeme bok po boku se společnostmi Auto Express, evo, Carbuyer a Driving Electric, abychom vám přinesli co nejlepší automobilový zážitek.
Od svého založení jsme:
- Získali jsme 202 milionů dolarů od největších investorů v oblasti technologií, trhu a automobilového průmyslu, včetně společností Bessemer Venture Partners, Balderton Capital, Accel, Vitruvian Partners, Episode a Samos.
- Stát se jedním z největších automobilových kanálů na YouTube, který díky Matovi Watsonovi a týmu dosáhl více než 9,3 milionu odběratelů.
- Vytvořili službu, kterou zákazníci milují, s hodnocením 4,5 na Trustpilot z více než 56 000 recenzí.
- Spustili jsme službu „Prodej mého auta“ ve Velké Británii, kde se více než 5 500 prodejců uchází o to, aby zákazníci získali nejlepší cenu za svůj vůz.
- Otevření poboček ve Velké Británii, Německu, Španělsku a Portugalsku s celkovým týmem více než 500 prodejců vozů.