Lidl spouští novou kampaň “Více než 60 druhů pečiva od rána až do večera”

Společnost Lidl spouští novou kampaň s názvem „Více než 60 druhů pečiva od rána až do večera”. Kampaň, která bude probíhat tři týdny, představí zákazníkům pečivo, které stojí za ochutnání, a každý týden nabídne nové tipy na jedinečné produkty dostupné výhradně v prodejnách Lidl.

Kampaň, která začíná 14. října, se zaměřuje na sdělení, že v prodejnách Lidl je vždy k dispozici čerstvé a chutné pečivo. Zákazníci si mohou být jisti, že pečivo je dostupné od brzkého rána až do chvíle, kdy se obchod zavírá. Součástí kampaně budou také inspirativní tipy na využití široké nabídky pečiva, které je k dispozici v průběhu celého dne. „V Lidlu se neustále snažíme vycházet vstříc potřebám našich zákazníků. Uvědomujeme si, že po náročném dni v práci je pro mnohé z nich důležité mít možnost pohodlně nakoupit. Proto jsme se rozhodli nabízet čerstvé pečivo po celý den, i těsně před zavírací dobou. Chceme, aby si naši zákazníci mohli vychutnat kvalitní a chutné produkty, kdykoli se rozhodnou přijít do obchodu,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. 

V regálech Lidlu tak zákazníci mohou vybírat ze širokého nabídky pečiva, včetně bio žitné placky vyrobené z bio mouky, která je skvělým zdrojem vlákniny a ideální pro sendviče nebo s pomazánkami. Další zajímavou volbou je vícezrnný diamant s 25 % olejnatých semínek, které obohacují chuť a nutriční hodnotu. Když vás honí mlsná, sáhněte po kynutém motýlkovi s bohatou tvarohovou náplní a jemnou drobenkou. motýlka s tvarohovou náplní a jemnou drobenkou.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 6 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko