DODO posune standard doručování v e-commerce. Češi chtějí balíčky ve vybraný den a čas, e-shopy začínají reagovat

Praha, 16. října 2024: Technologicko-logistická společnost DODO, která se zabývá precizní městskou logistikou, vyvinula univerzální řešení zohledňující rostoucí poptávku zákazníků po doručovaní zásilek v předem zvolený den a čas. Dodání zboží v konkrétním časovém okně, které je již standardem v oblasti potravin, začíná DODO rozšiřovat i do dalších segmentů a klade si za cíl ze slotového doručování postupně vytvořit tržní standard. Fakt, že je o takový posun standardu služeb zájem, potvrzuje i průzkum agentury STEM/MARK. Ten mimo jiné ukazuje, že by 80 % zákazníků dalo přednost e-shopu, který jim zásilku doručí v jimi zvolený čas. DODO ve snaze posunout zaběhlé standardy zakládá i vlastní tržní iniciativu NEČEKEJ s dedikovaným webem necekej.online. Ten jako první svého druhu mapuje reálné zákaznické preference v oblasti doručení, vyobrazuje frustraci z aktuálního nastavení doručovacích služeb a vyzývá e-commerce k pozitivní změně.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).