Zákazníkům umožňuje vytvořit si 3D avatara přesně podle jejich individuálních tělesných rozměrů
- Společnost Zalando nabízí zákazníkům skutečně individuální zážitek, protože poprvé plně propojuje technologii měření postavy s virtuální zkušební kabinkou.
- Nový pilotní projekt, který byl spuštěn na čtrnácti evropských trzích včetně České republiky, umožňuje zákazníkům si virtuálně vyzkoušet vybrané produkty Levi‘s pro muže a ženy.
Praha, 17. října 2024 // Společnost Zalando posouvá personalizaci na novou úroveň díky své nejnovější virtuální zkušební kabince. Poprvé si zákazníci mohou vytvořit svého 3D avatara na základě svých tělesných proporcí, což zajistí lepší reprezentaci oblečení. Tato nová funkce vychází z technologie měření postavy Zalando 2023 a umožňuje zákazníkům zažít přizpůsobivější a opravdu realistický zážitek z online nakupování.
Aktualizovaná virtuální zkušební kabinka je dostupná ve čtrnácti evropských zemích včetně České republiky a nabízí výběr svrchních oděvů Levi‘s, jako jsou košile pro muže i ženy. Testování této nové funkce bude probíhat po dobu čtyř týdnů s cílem shromáždit potřebné poznatky a informace pro její další vývoj. Od zahájení pilotního projektu v roce 2022 využilo virtuální zkušební kabinku více než 80 000 zákazníků, kteří díky tomu mohli snadno zjistit, jak jim oděvy padnou, což pomohlo snížit počet vrácených výrobků kvůli neodpovídajícím velikost.
„V prvních verzích naší virtuální zkušební kabinky vycházelo zobrazení prostřednictvím 3D avatarů ze statistického modelování. To využívalo hmotnost a pohlaví zákazníka k předpovědi jeho tvaru postavy. Ale každá postava je jedinečná. Díky integraci technologie měření postavy do naší virtuální kabinky si nyní zákazníci mohou vytvořit avatary, kteří přesně odrážejí jejich individuální postavu,“ říká Pelin Anli Bedirhanoglu, ředitelka oddělení Size and Fit společnosti Zalando. „Díky naší technologii virtuální zkušební kabinky jsme již zaznamenali až 40% snížení počtu vrácených kusů. Jakkoli jsou tyto výsledky limitované kvůli testovací fázi, představují slibný ukazatel jejího potenciálu zvýšit spokojenost zákazníků i partnerů značky.“
Díky vylepšené virtuální kabince Zalando si zákazníci mohou pomocí telefonu pohodlně představit, jak budou různé velikosti vypadat na jejich postavě, a mají přístup k 360° zobrazení. Oblečení si mohou také přiblížit a oddálit pro detailnější náhled.
O společnosti Zalando
Zalando je přední evropská platforma pro módu a životní styl, která byla založena v roce 2008 v Berlíně. Buduje celoevropský ekosystém pro elektronické obchodování s módou a životním stylem ve dvou směrech růstu: B2C a B2B. V oblasti B2C Zalando nabízí svým přibližně 50 milionům zákazníků na 25 trzích inspirativní, vysoce kvalitní nákupní zážitek módních a lifestylových produktů a poskytuje přístup k mnoha značkám na jednom místě. V oblasti B2B zpřístupňuje svou logistickou infrastrukturu, software a služby značkám a maloobchodníkům. Tímto způsobem je Zalando podporuje při řízení a růstu jejich podnikání, jednak na platformě, ale také mimo ni. Realizací své ekosystémové vize chce Zalando přinést pozitivní změny do odvětví módy a lifestylových produktů.