PENNY spouští od 24. října novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a deky“, která potrvá až do 8. ledna 2025. Zákazníci mohou sbírat body za své nákupy a získat až 63% slevu na exkluzivní produkty z nové kolekce.
„Je to naše poslední věrnostní kampaň tohoto roku. Chtěli jsme přijít s něčím, co je praktické, ale zároveň potěší. V zimních měsících lidé touží po pohodlí a teple, proto jsme zvolili kombinaci měkkých obřích polštářů pro děti a hřejivých dek pro dospělé. Věříme, že produkty z nové kolekce přinesou zákazníkům radost, ale i pohodlí v chladných zimních měsících,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY.
V kampani jsou k dispozici opravdu velké plyšové polštáře v podobě pěti roztomilých zvířátek o rozměru 30 x 40 cm, které jsou nejen měkké, ale také dostatečně velké, aby poskytly dětem maximální pohodlí. Zakoupit je můžete za zvýhodněnou cenu 159,90 Kč. V nabídce jsou také měkoučké deky s beránkem pro chladné zimní večery. Díky své velikosti 150 x 200 cm lze deku využít i jako přehoz na postel nebo gauč. Je k dispozici ve dvou jednobarevných variantách (modrá a hnědá) a třech se zimními motivy. K dostání za zvýhodněných 369,90 Kč. Všechny produkty z nové věrnostní kampaně lze zakoupit exkluzivně ve více než 420 prodejnách PENNY.
Mechanismus kampaně je jednoduchý. Za každých 200 korun nákupu získá zákazník PENNY
1 bod. Deset těchto bodů pak lze proměnit v atraktivní slevu až 63 % na některý z vybraných produktů z nabízené kolekce. Lze je samozřejmě pořídit i bez bodů, a to za plnou cenu. Body lze sbírat až do 8. ledna 2025 a uplatnit je ještě týden poté, nebo do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY po celé České republice.
Další informace, přehled produktů a kompletní pravidla naleznete v informačních letácích nebo na www.penny.cz.