Společnost DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, představuje novou reklamní kampaň „Všude, kam se podíváš” na podporu výdejních míst a boxů. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturami Momentum a McCann Prague, běží v online i offline formě až do konce listopadu 2024 a přímo navazuje na předchozí úspěšnou kampaň „Doručujeme pěkný den“. Hlavní tváří kampaně a dvou reklamních spotů je „ambasador“, herec Oldřich Hajlich v roli kurýra DPD, jehož obličej nahrazuje obličeje ostatních herců a hereček poté, co si vyzvednou balíček z boxu nebo výdejního místa. DPD tak upozorňuje na rozšiřující se síť svých výdejních míst Pickup a Pickup Boxů, které jsou „všude, kam se podíváš“.
Společnost aktuálně doručuje do více než 110 000 vlastních výdejních míst a samoobslužných boxů po celé Evropě. V Česku se toto číslo aktuálně pohybuje kolem 6000, přičemž do konce roku 2024 by měl počet vzrůst na 7000. DPD také začne v následujících týdnech v Česku instalovat nové DPD Pickup Boxy, jejichž vzhled bude sjednocen napříč regionem střední a východní Evropy.