Skupina VELUX se stává oficiálním partnerem cyklistické Tour de France i dámské “Tour de France Femmes avec Zwift”. Značka VELUX se tak objeví na zádech každého z účastníků závodů a dostane tak globálního lídra ve výrobě střešních oken do centra pozornosti.
Základní příslib značky VELUX, tedy přinášet do života lidí denní světlo a čerstvý vzduch, tak zasáhne fanoušky Tour de France po celém světě. V roce 2024 dosáhly celosvětové přenosy těchto cyklistických závodů více jak miliardu sledovaných hodin.
Značka VELUX bude zobrazena na zadní straně dresu každého jezdce spolu s jeho závodním číslem. Kromě toho bude VELUX spojen také s pověstnou červenou lucernou uzavírající peloton a bude tak podporovat posledního jezdce celkové klasifikace závodu. Právě díky přítomnosti těchto značek bude VELUX během nadcházejících ročníků Tour de France, Tour de France Femmes avec Zwift a Etape du Tour de France „za všemi jezdci“, ať už se jedná o profesionály nebo amatéry.
Dalších 14 tisíc lidí se po celém světě zúčastnilo doprovodných závodů Étape du Tour de France, které tvoří největší cyklistickou událost v Evropě. Partnerství skupiny VELUX zahrnuje i účast na této akci.
“VELUX i Tour de France nabízejí silný odkaz a schopnost neustále se zlepšovat. Sdílejí navíc stejné hodnoty, kdy úspěch přichází díky týmové práci, vytrvalosti a dokonalosti,” říká ke spolupráci generální ředitel skupiny VELUX Lars Petersson. „Toto partnerství nám dává velký smysl. Je v dokonalém souladu se závazkem skupiny VELUX, poskytuje ideální platformu pro její představení globálnímu publiku. V průběhu Tour de France a Tour de France Femmes avec Zwift vidíme obrovský potenciál pro zapojení našich zákazníků a profesionálních partnerů. Zároveň se nám otevírá logický prostor pro představení výhod, které přináší více přirozeného světla a čerstvého vzduchu do našich životů,” dodal.
Partnerství začne v průběhu příštího roku, pokrývá všech 21 etap Tour de France a 9 etap Tour de France Femmes avec Zwift event. Mužský závod se koná od 5. do 27. července, navazující ženská trať pak začíná 26. července a končí 2. srpna.
„Jsme nesmírně hrdí, že můžeme přivítat mezinárodní skupinu VELUX se sídlem v Dánsku jako partnera mužské i ženské verze Tour de France,“ říká Yann Le Moënner, generální ředitel ASO. „Se skupinou VELUX sdílíme inovativní kulturu, podporu lokálních kořenů a ambici mít velký pozitivní dopad všude, kam se vydáme. Spojení sil dávalo dokonalý smysl. Jsme nadšeni, že máme po svém boku společnost VELUX, která na každého jezdce vrhne nové světlo,“ doplnil.
O společnosti VELUX Group
Střešní okna VELUX přinášejí denní světlo a čerstvý vzduch do domovů lidí po celém světě a vytvářejí tak lepší životní prostředí již více než 80 let. Nabízíme celou řadu výrobků, mimo jiné střešní okna a světlíky, dekorativní rolety, zastiňovací doplňky a venkovní rolety, jakož i montážní prvky a řešení chytré domácnosti. Pomáháme vytvářet světlá, zdravá a energeticky úsporná místa pro lidi, kteří zde žijí, pracují, učí se a hrají si. Působíme globálně – s prodejní a výrobní sítí v 37 zemích a s přibližně 11 700 zaměstnanci po celém světě. Vlastníkem skupiny VELUX Group je společnost VKR Holding A/S, společnost s ručením omezeným, jejímiž vlastníky jsou Villum Foundation a rodina Kann Rasmussena. V roce 2023 dosáhla společnost VELUX Group celkových příjmů ve výši 2,91 miliardy EUR, společnost VKR Holding měla celkové příjmy ve výši 3,97 miliardy EUR. Nadace Villum Foundation a VELUX FOUNDATION věnovaly na charitativní granty 184,6 milionů EUR. Další informace o skupině VELUX Group naleznete na stránkách velux.com.
O A.S.O.
Amaury Sport Organisation (A.S.O.) je společnost, která vlastní, projektuje a organizuje významné světové sportovní akce. Specializuje se na události mimo stadiony, její akce pokrývají 250 soutěžních dní ročně v průběhu 100 eventů ve 36 zemích. Mezi 5 hlavních soutěží organizovaných A.S.O. patří cyklistická Tour de France, motosport spojený s Dakarem, Schneider Electric maratón v Paříží, golfové Lacoste Ladies Open de France i prestižní jachtařské závody. A.S.O. je dceřinou firmou mediální a sportovní skupiny Amaury, která vlastní francouzské noviny L’Equipe.