Wolt a Vodafone patří mezi značky, které již využívají komplexních měření a studií zvyšování hodnoty značky.
Londýn/Praha, 4. listopadu 2024: Společnost Adform, globální programatická platforma, nezávisle působící a stvořená pro účely moderního marketingu, oznamuje rozšíření svého partnerství se společností Happydemics, přední platformou pro akční analýzu reklamy a brand liftu, která posiluje postavení reklamních subjektů po celém světě. Širší přístup k metrikám společnosti Happydemics poskytuje převratné poznatky pro efektivnější optimalizaci médií a doplňuje stávající sadu měřicích nástrojů společnosti Adform, čímž zvyšuje schopnost optimalizovat výdaje napříč kanály.
Vzhledem k tomu, že inzerenti chtějí maximálně využít příležitost, kterou jim nabízí omnichannel, zejména vzhledem k tomu, že se očekává, že výdaje na reklamu v Connected TV (CTV) vzrostou do roku 2028 na 42,5 miliardy dolarů, stává se potřeba transparentnosti a sledování výkonnosti v reálném čase zásadní. Začleněním analytiky a poznatků společnosti Happydemics Brand lift, včetně metrik pro zvažování značky, nákupní záměr a míru zapamatování reklamy, mohou inzerenti lépe vyhodnocovat kombinovanou účinnost nově vznikajících kanálů. Například pochopení vzájemného působení kampaní v CTV, Digital-Out-Of-Home (DOOH) a dalších digitálních kanálech dává značkám možnost propojit své mediální investice s hmatatelnými výsledky, strategicky alokovat rozpočty a optimalizovat je s ohledem na nadřazené cíle značky.
Globální značky již sklízejí plody této rozšířené schopnosti měření. Společnosti Wolt a Vodafone zaznamenaly díky nabídce CTV společnosti Adform výrazné zlepšení povědomí o značce a nákupního záměru. Například podle studií Happydemics o zvýšení povědomí o značce dosáhla kampaň CTV společnosti Wolt významného zvýšení o +14 bodů v záměru nákupu a +24 bodů v zvažování značky, přičemž druhá jmenovaná kategorie se umístila mezi 10 % nejlepších v rámci globálních studií společnosti Happydemics. Dále v herní video kampani 52 % respondentů uvedlo vyšší pravděpodobnost nákupu nebo využití služby Wolt po zhlédnutí reklamy. U kampaně společnosti Vodafone navíc dosáhla míra atribuce 72 % respondentů; což je působivých +28 bodů oproti referenční hodnotě.
William Jones, Senior Director of Advanced TV & Omnichannel Activation, ze společnosti Adform říká: „Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše partnerství se společností Happydemics. Chápeme důležitost adresnosti a měření v době, kdy se omnichannel stává stále důležitějším prvkem strategií inzerentů. Tato spolupráce umožní našim klientům optimalizovat výsledky napříč všemi kanály a posílí náš závazek poskytovat transparentnost a robustní přístup založený na datech, který značkám umožní vylepšit jejich kampaně.“
Virginie Chesnais, Chief Marketing Officer, ze společnosti Happydemics, dodává: „Náš vývoj ve spolupráci se společností Adform představuje významný krok vpřed, protože inzerentům poskytuje nástroje, které potřebují k měření efektivity svých mediálních výdajů napříč novými kanály. Společně jim lépe umožníme propojit úspěšnost kampaní s budováním značky a obchodními výsledky díky přesným a akčním poznatkům, které vedou k informovanějším rozhodnutím.“
O společnosti Adform:
Adform je nejvýkonnější a nejbezpečnější platforma pro nákup médií na světě. S více než dvacetiletou historií poskytování špičkových služeb a pokrokových technologií umožňuje Adform velkým značkám, agenturám a vydavatelům vytvářet, nakupovat a prodávat digitální reklamu po celém světě. Poté, co společnost Adform posunula hranice díky rozšířené inteligenci a špičkovému řešení identity, neustále mění pravidla hry pro zadavatele digitální reklamy.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.
O společnosti Happydemics:
Společnost Happydemics, kterou v roce 2015 založil Tarek Ouagguini, se stala uznávanou důvěryhodnou třetí stranou v oblasti měření reklamní výkonnosti. Její řešení Brand lift umožňuje reklamním technologiím, DSP, agenturám a reklamním hráčům po celém světě prokázat skutečný dopad vícekanálových mediálních investic (DOOH, CTV, VOL, audio, in-game, display…) s exponovaným publikem. Díky jednotnému přístupu šetrnému k soukromí a analýze celého trychtýře poskytuje Happydemics transparentní a využitelné poznatky, což z něj činí klíčového partnera pro maximalizaci ziskovosti kampaní.