Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

4. listopadu 2024 – Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.

Vánoce jsou časem, kdy chceme být více spojeni s našimi blízkými. Proto Vodafone přináší speciální vánoční nabídku pro uživatele předplacených karet. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu, který je od letoška součástí červené rodiny, je připravený bonus k prvnímu dobití, a to pro všechny nově aktivované karty od začátku listopadu až do konce ledna. Nabídku může zákazník využít poté, co obdrží informační SMS zprávu o akci.

„Jakmile zpráva přijde, máte 14 dní na dobití kreditu. Zákazníci můžou získat 50 procent z dobité částky navíc, a to ve formě extra kreditu. Maximálně je to 300 korun,“ vysvětluje Jan Schmiedhammer, který má oblast předplacených karet ve Vodafonu a starosti.

Gigabyty dat navíc

Tím ale vánoční nabídka pro „předplacenkáře“ nekončí. Už dříve se osvědčila akce „+5 GB dat k vybraným balíčkům“. Proto Vodafone tuto akci nabízí i na Vánoce.

Například s balíčkem Volání v síti neomezeně + 1,5 GB dat lze přes Vánoce využít celých 6,5 GB dat, a to za cenu jen 149 korun měsíčně. Dalším příkladem je balíček 10 GB dat a SMS v síti neomezeně, kde zákazníci dostanou navíc dokonce 10 GB dat, tedy za 399 korun měsíčně budou mít k dispozici 20 GB dat. Vše přehledně shrnuje přiložená tabulka.

Dárek v podobě gigabytů dat navíc si zákazníci mohou jednoduše vyzvednout v mobilní aplikaci nebo webové samoobsluze Můj Vodafone, a to v listopadu, prosinci i lednu, tedy například 3 x 5 GB.

Zlatá karta jako volba pro nové zákazníky

Promoakce platí i pro nové zákazníky. Ti si mohou s limitovanou edicí Zlaté karty užívat přes Vánoce ne 15 GB, ale rovnou 20 GB dat a prodejní cena karty je 249 korun. Karta je k dostání na webu, v prodejnách Vodafone nebo u vybraných partnerů.

Do Vánoc se přitom všichni, kteří využívají předplacené karty, mohou těšit ještě na jedno překvapení.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších 44 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje téměř 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Vodafone má v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.

Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.