BILLA přichází na trh s novou privátní značkou pálenek a likérů „U Sedmi kašen“, založenou na tradičních recepturách

Na předvánoční trh uvádí BILLA novou privátní značku pálenek a likérů „U Sedmi kašen“. Nová značka startuje pěticí tradičních pálenek a jedním likérem. Každý druh je vyroben podle tradiční receptury a připomíná, že tradice a kvalita mají tu nejvyšší hodnotu.

„BILLA doposud v portfoliu vlastních značek pálenky a likéry nenabízela. Novou privátní značkou proto nabízíme něco navíc i v tomto segmentu. Originální značkou založenou na tradičních recepturách tak chceme zvýšit konkurenci na trhu mezi zavedenými značkami. A proč Sedm kašen? Odkazujeme tím na historický význam slova ‚kašna‘. To v minulosti znamenalo nejen stavbu uprostřed města, ale také pramen. Naše pálenky pocházejí z různých ‚pramenů‘, představují rozmanité receptury a mají za sebou různě dlouhou historii výroby. Každá pálenka vychází z tradiční receptury zakořeněné v naší zemi. Všechny fáze výroby přísně kontrolujeme, abychom zákazníkovi mohli garantovat, že vlastnosti každého z uváděných druhů i jejich kvalita jsou na té nejvyšší úrovni,“ popisuje novou privátní značku Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek společnosti BILLA Česká republika. 

Pálenky „U Sedmi kašen“ jsou esencí českého lihovarnictví a nesou v sobě dědictví staletých receptur. Jejich základem je poctivý obilný líh destilovaný klasickým způsobem už od roku 1867 a lahodná pramenitá voda. Na trh vstupuje nová privátní značka s nabídkou šesti produktů, mezi nimiž nechybí tradiční tuzemský rum, dále vodka, meruňkovice, slivovice, hruškovice, a před Vánoci nemůže chybět u Čechů oblíbený vaječný likér. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 33,7 mld. Kč (2022), s 267 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.