Spořitelna uzavřela spolupráci s herním studiem Warhorse Studios a připravila pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí. Herní příznivci si mohou nově v mobilní aplikaci George aktivovat jednu ze tří virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II, kterou Warhorse Studio uvede na trh v únoru příštího roku. Klienti Spořitelny mohou zároveň získat od pondělí 11. listopadu do 15. prosince 2024 ve věrnostním programu Moneyback řadu slev od herního e-shopu Xzone. Naleznou tam například 15% slevu na veškerý merch s tématikou Kingdom Come: Deliverance II.
Klienti Spořitelny si mohou vybrat virtuální kartu se třemi motivy hry Kingdom Come: Deliverance II (dobrodruh, válečník nebo rytíř).
Spořitelna zároveň na nové virtuální karty upozorní v novém TV spotu, ve kterém se objeví hlavní hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot, který připravovala agentura VML, vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine. Kampaň k virtuálním kartám bude rovněž k vidění na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.
Spořitelna se také chystá na blížící se Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhne v Brně od 22. do 24. listopadu, umístit vlastní herní zónu. V ní budou mít návštěvníci jedinečnou příležitost zahrát si poprvé demo ukázku nového Kingdom Come: Deliverance II.
„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již třetím rokem. První dva roky jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.
Více o gamingu na LevelUpYourLife | Česká spořitelna
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k finančnímu zdraví a prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na děti a mladé lidi, u nichž chce vzděláváním rozvíjet takové dovednosti a postoje, které budou přispívat k jejich větší nezávislosti, soběstačnosti a finančnímu zdraví. Nadace do podpory vzdělávacích projektů investuje každý rok desítky milionů korun.