Malé a střední podniky drží úroveň předcovidových tržeb. Pomáhá jim v tom přizpůsobivost a přítomnost v onlinu

PRAHA, 8. listopadu 2024 – Malé a střední podniky si i přes nepříznivé podmínky během posledních tří let dokázaly udržet úroveň tržeb. Překonaly období pandemie, vysoké inflace i vysokých úrokových měr a přizpůsobily se změnám v nárocích svých zákazníků a odběratelů. Čeští drobní podnikatelé navýšili podíl tržeb v oblastech sportovních potřeb, hraček, potravin a oděvů. Výrazně také zvýšili podíl online tržeb v sektoru cestovního ruchu a zábavy. Dosáhli toho především posílením svých online prodejů, což je cesta, jak účinně konkurovat velkým firmám. Data ukazuje nejnovější studie Institutu ekonomických studií společnosti Mastercard.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).