Radio Awards 2024 pokračuje v Plzeňském kraji

Mediální zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia pokračuje s úspěšným projektem Radio Awards, který oceňuje nejlepší rozhlasové a náborové kampaně v Plzeňském kraji. Mezi semifinalisty patří významné regionální i celostátní značky, jako jsou DinoPark, Ploty Dobrý, Express Servis, Desinsekta, Realitní kancelář Pubec, Středisko volného času Radovánek, Remax Intercora, Městská Policie Plzeň, CANPACK Czech a OMEXOM GA Energo. Vítězové budou slavnostně vyhlášeni na galavečeru v prostorách Plzeňského Prazdroje ve čtvrtek 28. listopadu 2024.

V loňském roce získala první místo v hlavní kategorii Radio Awards za rozhlasovou kampaň Plzeňského kraje společnost M+H. Začátkem září byli vybráni nominovaní reklamní zadavatelé, mezi kterými odborná porota na základě předem stanovených kritérií vybrala deset finalistů, jejichž kampaně vynikají inovativním přístupem, účinným využitím rozhlasového média a silným regionálním dopadem.

„Radio Awards oceňuje kreativitu a efektivitu rozhlasových kampaní, které často přesahují tradiční rámce reklamy. Letos klademe ještě větší důraz na kampaně, které kombinují různé formáty a nástroje, jako jsou spoty, soutěže, rozhovory, sponzoringy, moderátorské vstupy a eventové akce,“ říká Martina Nováková, regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse pro západní Čechy. „Finalisté nám ukazují, že i regionální firmy mohou dosáhnout kvalitativně srovnatelných výsledků s největšími národními kampaněmi, a přitom zůstat cenově dostupné.“

V letošní odborné porotě zasedne několik významných osobností rozhlasového a marketingového prostředí. Patří mezi ně:

  • Lucie Pacholíková (programová ředitelka Hitrádia FM Plus),
  • Štěpán Ryska (jednatel společnosti Radiohouse),
  • Daniel Rumpík (programový ředitel Rádia Blaník),
  • Michal Merenda (programový ředitel sítě Hitrádií),
  • Petr Uchytil (šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia),
  • Eva Ježková (vedoucí produkce společnosti Audiotech v Plzni).

Porota bude hodnotit kreativitu, produkční kvalitu, využití audio prvků a celkovou účinnost kampaní finalistů.

„Radio Awards poskytuje výjimečnou platformu k zviditelnění regionálních firem, které dosahují vynikajících výsledků a přispívají ke kreativitě a rozvoji v marketingovém prostředí. Tento rok je pro nás opět důkazem, že Plzeňský kraj má co nabídnout,“ uvedl Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.

Vyhlášení vítězů Radio Awards 2024 se uskuteční 28. listopadu v prostorách Plzeňského Prazdroje, kde budou představeni nejen vítězové, ale i medailonky jednotlivých semifinalistů.

Radio Awards pokračuje v tradici podpory lokálních firem, které prostřednictvím rozhlasového marketingu dokáží oslovit široké publikum a posilovat svůj vztah s komunitou.

Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 40 stanic, 2 rozhlasová a 1 internetové mediální zastupitelství s celkovým zásahem více než 5 milionu lidí, obsahové weby, e-shopy a nahrávací a dabingové studio.