Lundegaard a ČEZ Prodej navázali spolupráci při vývoji nového nástroje na automatizaci prodeje malých fotovoltaických elektráren určených do domácností. Tento inovativní nástroj výrazně zrychluje a zefektivňuje celý proces vytváření nabídek na míru, což přispívá k nižším nákladům a lepší uživatelské zkušenosti zákazníků ČEZ Prodej.
Při vývoji tohoto nástroje převzala společnost Lundegaard klíčovou roli ve front-endové části projektu. Aplikace WisePorter umožňuje obchodníkům ČEZ vytvářet a upravovat nabídky fotovoltaických projektů ještě více na míru zákazníkovi a tuto indikativní nabídku mu okamžitě zaslat. Výsledkem je tedy komplexní digitalizace sjednávání produktů fotovoltaiky, kde zákazník dostává nabídku přizpůsobenou jeho individuálním potřebám rychleji než kdykoliv předtím.
Lundegaard se v procesu implementace katalogové platformy podílí na tvorbě business analýz, návrhu zákaznické cesty (User Experience) a implementaci front-endové vrstvy v Reactu. To vše s cílem zlepšit interakci mezi zákazníky a obchodníky, minimalizovat chyby a urychlit celý proces nabídky a následné instalace fotovoltaických řešení.