OMV Praha – Kačerov je první čerpací stanicí v Česku nesoucí novou identitu značky. Značí závazek společnosti do budoucna

 Jedná se o významný krok k implementaci nové identity značky.  

 Nová identita značky podporuje vizi OMV „Forward for Good“ a zdůrazňuje její závazek  dosáhnout nejpozději do roku 2050 uhlíkové neutrality.  

 Celý proces rebrandingu všech čerpacích stanic by měl být dokončen do tří let.  

Praha, 14. listopadu 2024 – Společnost OMV dnes v Praze – Kačerově otevřela první  čerpací stanici, která v Česku prošla celkovým rebrandingem. Čerpací stanice se tak  stala vlajkovou lodí dosud největší transformace OMV symbolizující závazek společnosti  poskytovat vysoce kvalitní a pohodlná řešení v oblasti mobility dnes i v budoucnu.  

 

„Nová identita dokonale odráží naše strategické cíle a transformaci, kterou OMV aktuálně prochází. Jsme hrdí, že můžeme představit značku, která zdůrazňuje náš pokrok a odhodlání  přispívat k udržitelnější budoucnosti. Heslo „Forward for Good“ vystihuje náš závazek vůči  zákazníkům i společnosti,“ říká Daniel Vasilache, generální ředitel OMV Česká republika. 

Rebranding podporuje vizi OMV pro udržitelnou budoucnost, která se opírá o její poslání  přetvářet klíčové prvky pro život v souladu s principy udržitelnosti. Změna bude viditelná na  všech kontaktních místech OMV, tedy přibližně 1 000 čerpacích stanic v sedmi zemích, které  denně obslouží více než 650 000 zákazníků, včetně 140 čerpacích stanic v České republice,  na které ročně zavítá 30 milionů zákazníků. 

Společnost OMV chce i nadále zjednodušovat a zkvalitňovat služby v oblasti mobility  v Česku, s ohledem na vývoj potřeb a očekávání zákazníků, a to prostřednictvím nabídky řady  inovativních, udržitelných a digitálních řešení. Kromě obvyklých služeb tak čerpací stanice OMV nabízejí ultrarychlé a spolehlivé nabíjení elektromobilů. Tento model předjímá  a naplňuje preference a potřeby zákazníků, čímž mění klasický pohled na to, čím čerpací  stanice může být.

OMV TISKOVÁ ZPRÁVA  

Na český trh vstoupila společnost OMV již v roce 1991. Letos v červnu došlo k obměně její vizuální identity z roku 1995 spolu s celkovou strategií značky a brandingem, který zachycuje neustálý pokrok, udržitelnost a zodpovědný přístup společnosti s ohledem na budoucnost. 

Zákazníci se mohou těšit také na novinky v menu kaváren VIVA. Nová brazilská káva  s označením direct trade pochází přímo od farmářů, konkrétně od brazilské rodinné farmy  Familia Peixioto z regionu Minas Gerais. Menu doplní také plněné croissanty a specialita  rakouské kuchyně té nejvyšší kvality – sendvič Leberkäse, který je před servírováním čerstvě 

rozpékaný v pecích.  

O společnosti OMV Aktiengesellschaft  

V OMV se zaměřujeme na základy vedoucí k udržitelnosti života. Společnost OMV se mění na integrovanou  udržitelnou společnost se zaměřením na chemický průmysl, paliva a energetiku s velkým důrazem na oběhové  hospodářství. V rámci postupného přechodu na nízkouhlíkové hospodářství se OMV snaží nejpozději do roku 2050  dosáhnout „čisté nuly“. V roce 2023 dosáhla tržeb ve výši 39 miliard EUR a na nejrůznějších pozicích zaměstnávala  po celém světě přibližně 20 600 pracovníků. Akcie OMV jsou obchodovány na Vídeňské burze cenných papírů 

(jako OMV) a v USA v rámci American Depository Receipts (jako OMVKY). Další informace jsou k dispozici  na stránkách www.omv.com.