Jedná se o významný krok k implementaci nové identity značky.
Nová identita značky podporuje vizi OMV „Forward for Good“ a zdůrazňuje její závazek dosáhnout nejpozději do roku 2050 uhlíkové neutrality.
Celý proces rebrandingu všech čerpacích stanic by měl být dokončen do tří let.
Praha, 14. listopadu 2024 – Společnost OMV dnes v Praze – Kačerově otevřela první čerpací stanici, která v Česku prošla celkovým rebrandingem. Čerpací stanice se tak stala vlajkovou lodí dosud největší transformace OMV symbolizující závazek společnosti poskytovat vysoce kvalitní a pohodlná řešení v oblasti mobility dnes i v budoucnu.
„Nová identita dokonale odráží naše strategické cíle a transformaci, kterou OMV aktuálně prochází. Jsme hrdí, že můžeme představit značku, která zdůrazňuje náš pokrok a odhodlání přispívat k udržitelnější budoucnosti. Heslo „Forward for Good“ vystihuje náš závazek vůči zákazníkům i společnosti,“ říká Daniel Vasilache, generální ředitel OMV Česká republika.
Rebranding podporuje vizi OMV pro udržitelnou budoucnost, která se opírá o její poslání přetvářet klíčové prvky pro život v souladu s principy udržitelnosti. Změna bude viditelná na všech kontaktních místech OMV, tedy přibližně 1 000 čerpacích stanic v sedmi zemích, které denně obslouží více než 650 000 zákazníků, včetně 140 čerpacích stanic v České republice, na které ročně zavítá 30 milionů zákazníků.
Společnost OMV chce i nadále zjednodušovat a zkvalitňovat služby v oblasti mobility v Česku, s ohledem na vývoj potřeb a očekávání zákazníků, a to prostřednictvím nabídky řady inovativních, udržitelných a digitálních řešení. Kromě obvyklých služeb tak čerpací stanice OMV nabízejí ultrarychlé a spolehlivé nabíjení elektromobilů. Tento model předjímá a naplňuje preference a potřeby zákazníků, čímž mění klasický pohled na to, čím čerpací stanice může být.
OMV TISKOVÁ ZPRÁVA
Na český trh vstoupila společnost OMV již v roce 1991. Letos v červnu došlo k obměně její vizuální identity z roku 1995 spolu s celkovou strategií značky a brandingem, který zachycuje neustálý pokrok, udržitelnost a zodpovědný přístup společnosti s ohledem na budoucnost.
Zákazníci se mohou těšit také na novinky v menu kaváren VIVA. Nová brazilská káva s označením direct trade pochází přímo od farmářů, konkrétně od brazilské rodinné farmy Familia Peixioto z regionu Minas Gerais. Menu doplní také plněné croissanty a specialita rakouské kuchyně té nejvyšší kvality – sendvič Leberkäse, který je před servírováním čerstvě
rozpékaný v pecích.
O společnosti OMV Aktiengesellschaft
V OMV se zaměřujeme na základy vedoucí k udržitelnosti života. Společnost OMV se mění na integrovanou udržitelnou společnost se zaměřením na chemický průmysl, paliva a energetiku s velkým důrazem na oběhové hospodářství. V rámci postupného přechodu na nízkouhlíkové hospodářství se OMV snaží nejpozději do roku 2050 dosáhnout „čisté nuly“. V roce 2023 dosáhla tržeb ve výši 39 miliard EUR a na nejrůznějších pozicích zaměstnávala po celém světě přibližně 20 600 pracovníků. Akcie OMV jsou obchodovány na Vídeňské burze cenných papírů
(jako OMV) a v USA v rámci American Depository Receipts (jako OMVKY). Další informace jsou k dispozici na stránkách www.omv.com.