Praha, 18. listopadu 2024 – Na dubnový redesign minerální vody Magnesia nyní značka navazuje kampaní s majestátním lvem, který dominuje novému televiznímu spotu. Hlavní hrdina ztělesňuje lví sílu přírodního hořčíku, obsaženého v minerální vodě Magnesia. Kampaň odstartuje v polovině listopadu a zahrnuje televizní i online spoty a influencerské spolupráce.
Ústředním motivem je lev elegantně se pohybující pod vodní hladinou. „V nové kampani jsme do centra pozornosti přivedli lva, který je od pradávna symbolem síly a energie a se značkou je spjatý již od jejího vzniku. Snažili jsme se navázat na tradici našich ikonických spotů a zároveň přinést intenzivní vizuální zážitek,“ uvádí Vladimíra Procházková, senior brand manažerka značky Magnesia.
Televizní spot vznikl začátkem září v Madridu pod taktovkou renomovaného režiséra Sebastiena Grousseta. Produkce se ujala španělská společnost MENDIPS ve spolupráci s kreativní agenturou Milano Praha. Lokalizaci spotu a další doplňkové služby pro český a slovenský trh zajišťuje agentura WMC GREY.
Tvůrci při tvorbě spotu využili unikátní postprodukční postupy, které spočívají v kombinaci čtyř pokročilých technologií, včetně CGI a umělé inteligence. Díky tomu byli schopni vytvořit velmi realistické ztvárnění lva. Kampaň tak slibuje nezapomenutelný vizuální zážitek, který Magnesii odliší od konkurence.
Svůj hlas televiznímu spotu propůjčil Václav Neužil, držitel Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli. Tato spolupráce přináší další symbolickou vrstvu a umocňuje důraz na lví motiv, který prostupuje celou kampaní.
Symbolika se promítne také do teaseru, který pomocí CGI oživí budovu pražského Rudolfina – místa, kde se ocenění Český lev tradičně předává. „Díky využití CGI jsme na fasádě Rudolfina vytvořili majestátní hlavu lva, která symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku obsaženého v Magnesii. S využitím hlavního symbolu značky jsme dosáhli překvapivého vizuálního efektu,“ uvedl Vlastimil Hladík z agentury WMC Grey. Teaser se objeví souběžně s televizním spotem a diváky naladí na hlavní sdělení kampaně.
Ta oficiálně odstartuje 18. listopadu 2024 a bude zahrnovat televizní spoty na stanicích Prima Group, online reklamu, spolupráci s influencery a sponzoring. Spot bude k vidění také na sociálních sítích a YouTube. Kampaň bude probíhat až do úvodu roku 2025.
„Novou kampaní chceme zdůraznit jedinečné složení minerální vody Magnesia bohaté na přírodní hořčík a potvrdit její pozici jedničky na trhu minerálních vod. Věříme, že symbol lva osloví naše stávající zákazníky i novou generaci spotřebitelů,“ uzavírá Vladimíra Procházková.
O minerální vodě Magnesia
Magnesia je přírodní středně mineralizovaná voda se značným obsahem hořčíku a nízkým obsahem sodíku. Pramení ve Slavkovském lese a čerpá se z přírodního zdroje z hloubky 100 metrů. Je vhodná na pravidelnou konzumaci bez omezení. K dostání je v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě. Oblíbené jsou i ochucené varianty řady Magnesia Red s vitaminy B a funkční vody Magnesia Plus ve čtyřech variantách. Více na www.magnesia.cz.
O Mattoni 1873
Značka Magnesia je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě, s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do téměř 20 zemí světa, vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Rakousku, Bulharsku, Slovensku, Maďarsku, Srbsku a Černé Hoře je Mattoni 1873 výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo.