Praha, 3. prosince 2024 – GymBeam proměnil nominaci v soutěži Czech Social Awards v kategorii Značka, kde byl nominován po boku McDonald’s, České spořitelny, Amazing Places či Vasky. Cenu si jménem společnosti převzala Eliška Lovčí, Influencer Coordinator pro český a slovenský trh.
Společnost GymBeam je na poli e-commerce již přes deset let a kromě rozšíření svého působení do 16 trhů napříč Evropou se pyšní hned řádkou dalších prvenství. Jedním z nich je třeba fakt, že se jedná o nejrychleji rostoucí fitness e-shop v Evropě.
Do pomyslné vitríny úspěchů nyní přidává další – výhru v prestižní anketě Czech Social Awards. V té GymBeam zabodoval v kategorii Značka, ze které si odnesl prvenství za rok 2024.
“Ocenění si velmi vážíme. Je pro nás signálem, že se v našich aktivitách ubíráme správným směrem. Věříme v úspěšné budování komunity a i do příštího roku plánujeme pro naše fanoušky spoustu překvapení”, komentuje výhru CMO společnosti Mária Cicmanová.
Kromě laické veřejnosti oceňují GymBeam i odborníci české e-commerce scény. V další významné anketě – Křišťálové lupě – byl odbornou porotou vybrán do žebříčku E-commerce inspirace roku.
****
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 170 milionů EUR za rok 2023 nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.
Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.