Získat ho můžete v charitativní aukci na iDNES.cz, která proběhne v úterý 10. prosince.
V úterý 10. prosince 2024 od 9 hodin se na portálu iDNES.cz uskuteční už čtyřiadvacátý ročník charitativní aukce sběratelsky cenného kalendáře Pirelli. Ten se tiskne vždy v omezeném nákladu a není určen k prodeji. Jeden výtisk firma Pirelli každoročně věnuje do veřejné internetové aukce i v České republice, a to exkluzivně právě iDNES.cz. Prostředky získané v aukci budou tradičně věnovány na pomoc při péči a léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně.
V pořadí 51. edice odkazuje k počátkům ikonického kalendáře – konceptem „Přehodnocení a odhalení“ se vrací do říše nahé krásy a smyslnosti, avšak nabízí současný pohled. Vydání pro rok 2025 vtiskl rukopis jeden z nejvyhledávanějších módních fotografů své generace Ethan James Green, který před objektivem „odhaluje“ osobnosti z řad celebrit a hvězd současného modelingu, jako například italskou zpěvačku, herečku a modelku Elodie či slavného francouzského herce Vincenta Cassela.
Více informací k letošní aukci kalendáře Pirelli na iDNES.cz zájemci naleznou zde:
https://www.idnes.cz/zpravy/aukce/pirelli2025
„Vrací se k nahotě a plážím. Kalendář Pirelli nabídne aukce na iDNES.cz“
https://www.idnes.cz/xman/styl/pirelli-kalendar-2025-green-elodie-aukce.A241202_182027_xman-styl_fro
V kalendáři Pirelli na rok 2025 dále defilují také britské herečky Simone Ashley a Jodie Turner-Smith, britský herec a producent John Boyega, americká modelka Connie Flaming, jihokorejská herečka Hoyeon, indicko-americká autorka a moderátorka Padma Lakshmi, americká modelka Jenny Shimizu či americká herečka, modelka a aktivistka Hunter Schafer. Sestavu doplnil i sám fotograf.
Výtěžek z letošní aukce na podporu Masarykova onkologického ústavu v Brně bude primárně využit na nákup virtuálních brýlí a jejich softwaru pro zefektivnění edukace pacientů. V závislosti na výši výtěžku případně poslouží také k pořízení dalších antidekubitních matrací.
Charitativní aukce prestižních kalendářů Pirelli jsou se zpravodajským portálem iDNES.cz spojeny už od roku 1992 a dosud se pro onkologicky nemocné podařilo vybrat už bezmála 5 milionů korun.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 2,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,4 milionu čtenářů, což představuje 49 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.