V roce 2025 uplyne 60 let od chvíle, kdy začal vycházet Týdeník Československá televize, dnes známý pod názvem Týdeník Televize. Kulaté výročí si redakce spolu se čtenáři bude připomínat v průběhu celého nadcházejícího roku a rozhodně je na co se těšit. Speciální výroční emblém na obálce časopisu, každý měsíc velký článek věnovaný milníkům v televizní tvorbě, perličky z historie týdeníku, anketa s oblíbenými osobnostmi z televizní obrazovky, které v roce 2025 také oslaví šedesátiny, i soutěž o atraktivní ceny.
Když se v roce 1965 objevil na stáncích, vypadal spíš jako noviny a přinášel informace jen o dvou kanálech, které tehdy Československá televize měla. Dnes má vzhled klasického časopisu s lesklou obálkou, kvalitní papír a atraktivní grafický design. Týdeník Televize každý týden přináší program 85 televizních stanic doplněný o řadu tipů a upoutávek na nejzajímavější filmy, seriály, dokumenty a další pořady.
Kromě toho čtenářům nabízí i kvalitní čtení v magazínové části – původní a exkluzivní rozhovory s předními českými hereckými a televizními osobnostmi, zajímavosti o vysílaných i připravovaných pořadech a jejich protagonistech, ohlédnutí za legendami televizní a filmové tvorby, pohledy do zákulisí, okénko filmových kinopremiér a další servis.
„Šedesát let je v případě časopisu úctyhodné číslo. Mnoho titulů totiž nepřežije ani první dekádu. Vypovídá to o jednom – čtenáři mají Týdeník Televize rádi a má v jejich životě pevné místo. Vědí, že na jeho program se mohou spolehnout a že prostřednictvím našich článků se dozvědí o těch nejdůležitějších novinkách, se kterými jednotlivé televize přicházejí,“ říká Daniela Prokopová, šéfredaktorka televizních titulů mediální skupiny MAFRA.
A jak konkrétně bude připomínka kulatého výročí vypadat?
Emblém: Tradiční logo Týdeníku Televize na titulní stránce bude po celý rok zdobit speciální emblém upomínající na výročí.
Fenomén: Každý měsíc vyjde v Týdeníku Televize velký článek, který se bude věnovat jednomu nebo několika milníkům v televizní tvorbě uplynulých šedesáti let. Může jít o seriál, který se stal legendou, rozhovor se známou televizní osobností nebo třeba pohled do zákulisí natáčení.
Perlička: V každém vydání na straně 3 najdou čtenáři krátký článek věnovaný historii Týdeníku Televize.
Anketa: Oblíbené osobnosti známé z televizní obrazovky, které v roce 2025 také oslaví šedesátku, prozradí, jaký vztah mají k Týdeníku Televize.
Soutěž o ceny: Deset výherců se bude moci radovat ze smart televize.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 2,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,4 milionu čtenářů, což představuje 49 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.