- Nová kolekce 150 výrobků obsahuje nejnovější technické inovace včetně čtyřsměrně strečových, pot odvádějících a prodyšných tkanin, které vám pomohou podat ty nejlepší výkony a vypadat při tom lépe, aniž byste museli utratit více peněz.
- Ve vybraných obchodech budou vytvořeny speciální zóny pro oblečení zaměřené na cvičení a jednotlivé kategorie dostanou nové označení.
- V digitální kampani „Unstoppable You“ budou známí ambasadoři sdílet své příběhy věnované tomu, jak jim sport a fitness pomohly překonat životní překážky.
9. ledna 2025, Praha – Společnost Primark představila svou dosud největší kolekci sportovního oblečení. Od sportovních podprsenek a topů odvádějících pot až po prvotřídní měkké legíny a teplákové soupravy. Nová kolekce nabízí zákazníkům kvalitu a vysokou užitnou hodnotu bez vysoké ceny a zahrnuje nejnovější inovace, jako je čtyřsměrně strečový a prodyšný materiál a tkanina dobře odvádějící pot.
„Chceme, aby se naši zákazníci soustředili na svůj výkon, aby se nejen dobře cítili, ale také dobře vypadali, a nemuseli se starat o to, kolik je to bude stát. Primark je důkazem, že je možné přinést do sportovního oblečení vysoce výkonné a inovativní materiály a prvky za dostupné ceny. Naši zákazníci si tyto nové materiály oblíbili, zejména naše měkké a bezešvé řady. Nová kolekce zahrnuje také naši dosud nejširší nabídku v této kategorii s novým označením výrobků a zónami ve vybraných obchodech. Její velikost se meziročně zdvojnásobila, protože zákazníci u nás hledají funkční oblečení do posilovny i mimo ni za ceny, které vyhovují všem rozpočtům,“ řekl Steve Lawton, produktový ředitel společnosti Primark.
Kolekce byla podrobena testování v rámci Primark Durability Framework, což je soubor pravidel pro praní a testování odolnosti oblečení, což dává spotřebitelům větší jistotu, že nízké ceny nejsou na úkor kvality.
Společnost Primark v reakci na poptávku zákazníků téměř zdvojnásobila velikost svého nejnovějšího sportovního sortimentu. Maloobchodní řetězec také od března zavede ve vybraných prodejnách speciální zóny pro prezentaci kolekce, včetně figurín v aktivních pózách, stojanů inspirovaných „baletní tyčí“, lifestylových obrázků a výstavních panelů na stěnách se zdravotními a sportovními rekvizitami a sportovní podlahou.
Kolekce je určena nejen sportovcům, ale i těm, kteří se chtějí ve sportovním oblečení cítit pohodlně i při běžném nošení. Ať už se lidé rozhodnou pro jakýkoli druh pohybové aktivity, nová kolekce je moderní, funkční a pohodlná, takže nedělá žádné kompromisy v oblasti výkonu ani ceny.
- Dámské oblečení | Mezi novinky v letošní kolekci patří jemné legíny, legíny na jógu, bezešvé sportovní podprsenky, běžecké bundy a sportovní tepláky. Všechny výrobky v rámci letošní kolekce dámského oblečení byly navrženy s ohledem na výkon a pohodlí a obsahují funkční inovace včetně čtyřsměrně strečové tkaniny a odvodu potu a jsou vyrobeny z prodyšné látky.
- Pánské oblečení | Novinkami v pánském sortimentu jsou volnočasová trička, reflexní soupravy, strukturované teplákové soupravy a sportovní tenisky. Funkční bunda a běžecké kalhoty jsou odolné proti dešti, takže jsou vhodné i pro trénink venku.
- Dětské oblečení | Mezi letošní sportovní výrobky pro děti patří tepláková souprava odolná proti dešti, fleecová bunda s beránkovou podšívkou, bunda na zip a také trička, legíny a šortky na jógu z měkkého materiálu.
- Příslušenství | Příslušenství zahrnuje extra měkké ručníky na cvičení, bezdrátová a drátová sluchátka.
Ceny začínají na 90 Kč a nová kolekce je k dostání ve všech obchodech Primark od začátku ledna 2025.
Společnost Primark si je vědoma měnících se trendů v oblasti sportovního oblečení, a proto mění značku této kolekce a nahrazuje předchozí logo „Workout“ novým logem. Zákazníci tak budou moci snáze odlišit kolekci na cvičení od sortimentu pro volný čas. Kolekce se skládá z více než 150 výrobků napříč dámským, pánským a dětským oblečením a doplňky a je nyní k dispozici ve všech prodejnách na všech trzích. Bude dostupná nejen sezónně, ale po celý rok.
Na oslavu uvedení nové kolekce spouští Primark kampaň s názvem „Unstoppable You“, která bude prezentována ve výlohách ve více než 450 obchodech po celém světě a také na sociálních sítích společnosti. V kampani se představí ambasadoři jako Aadam Hamed (boxer), Adele Roberts (běžkyně), Abbie Wood (olympijská plavkyně), Ashley Cain (atletka), Bryony Gordon (novinářka a spisovatelka), Courtney Black (fitness trenérka) a Keegan Hirst (bývalý profesionální hráč ragby), kteří se podělí o své příběhy o tom, jak překonali životní překážky a jakou roli při tom sehrál sport a pohyb.
O Primarku
Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 80 000 lidí v 17 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 450 prodejen po celém světě a stále expanduje.
Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem, a to prostřednictvím své strategie Primark Cares. Tento několikaletý program, který se zaměřuje na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci tohoto programu společnost Primark představila devět závazků, kterých chce dosáhnout do roku 2030. Tyto závazky zahrnují výrobu veškerého oblečení z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů do roku 2030, snížení emisí uhlíku v celém hodnotovém řetězci na polovinu a snahu o zajištění mzdy pokrývající životní náklady pracovníků v dodavatelském řetězci. Více informací naleznete zde: www.primark.com/en-gb/primark-cares.