Lidl Česká republika opět získal ocenění „Top Employer“ a to už počtvrté za sebou

Nezávislý „Top Employers Institute“ každoročně certifikuje nejlepší zaměstnavatele na světě. Ocenění letos opět získal i Lidl Česká republika, a to již počtvrté za sebou. Společnost se tak řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v zemi.

„Tento skvělý úspěch svědčí o tom, jak moc si v Lidlu vážíme všech našich zaměstnanců, kteří každý den vkládají velké úsilí do toho, aby byl náš zákazník maximálně spokojen. Neustále se díváme na možnosti nových benefitů, udržení férové a velmi atraktivní mzdy pro všechny naše zaměstnance, ale také máme neutuchající snahu vytvářet kvalitní týmy a příjemné pracovní prostředí. Zároveň se zaměřujeme na systematizovaný onboarding, cílené vzdělávací programy pro zaměstnance, ale i na transparentní proces náboru, kde se klade důraz na kompetence každého kandidáta. Tento přístup nám pomáhá najít a udržet si ty nejlepší talenty v #teamlidl,“ zdůrazňuje personální ředitel společnosti Lidl Filip Jičínský.

 Letos navíc Lidl získal i prestižní pečeť „X-Large Enterprise Seal“ a poosmé pečeť „Top Employers Europe“. To je opravdu velké uznání a ukazuje to, že Lidl je nejen skvělým zaměstnavatelem v České republice, ale i v celé Evropě.

O Institutu Top Employers

Top Employers Institute je přední světovou autoritou v oblasti personální strategie. Díky špičkové certifikaci a poznatkům založeným na datech podporuje a umožňuje organizacím zavádět transformační postupy v oblasti lidských zdrojů, dosahovat obchodních výsledků a pomáhat jim přilákat, zapojit a udržet si špičkové talenty.  

V roce 2025 certifikoval Top Employers Institute více než 2397 organizací ve 125 zemích. Tito certifikovaní Top Employers pozitivně ovlivňují životy milionů zaměstnanců po celém světě.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 320 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko