Společnost PSN posiluje svůj management o zkušenou marketingovou expertku s desetiletou praxí v oblasti realit a developmentu. Do PSN přichází ze společnosti Svoboda & Williams, kde od roku 2015 působila jako marketingová ředitelka.
Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o svou znalost real estate marketingu. „Mým cílem v PSN je probudit marketing k životu a posunout ho na novou úroveň, především v oblasti online marketingu. PSN si jako silný developer s významnými projekty nejen v Praze zaslouží moderní marketingovou strategii odpovídající současným trendům. Věřím, že můj inovativní přístup a všestranné zkušenosti z oblasti marketingu, vizuální tvorby a vedení týmu budou významným přínosem pro další růst PSN,“ říká nová marketingová ředitelka PSN Natálie Bartošová.
Realitní společnost Svoboda & Williams pod jejím vedením prošla kompletním rebrandingem, implementací CRM systému a redesignem webu. Na starosti měla i nastavení marketingových procesů napříč všemi odděleními realitní kanceláře. Současně řídila osmičlenný tým profesionálů a zajišťovala komplexní 360° marketing pro významné developerské projekty klientů jako jsou Sekyra Group, Trigema či Karlín Group. Mimo to měla komplexní dohled nad nastavením marketingu pro značky jako Feelhome, Offices Unlimited či Refugium.
O PSN
Na českém trhu s nemovitostmi působí PSN již od roku 1991 (původně jako Pražská správa nemovitostí, od roku 2019 už jen pod názvem PSN). Firma se od svého vzniku věnovala zejména rekonstrukcím činžovních domů. Ty má ve svém portfoliu i nadále, prošla však velkým rozvojem a v současnosti se již věnuje i nové výstavbě velkých rezidenčních a polyfunkčních projektů. Pracuje například na konverzi továrního areálu Koh-i-noor v pražských Vršovicích, na přeměně areálu v Plynárenské ulici v Brně nebo připravuje výstavbu polyfunkční budovy na místě bývalého Transgasu v centru Prahy na Vinohradech, na které spolupracuje se společností Penta Real Estate. Aktuálně dokončila Vanguard Prague – revitalizaci původní továrny na 150 unikátních loftů a novostavbu Ahoj Vanguard v jejím sousedství s 94 byty a realizuje např. novostavbu Rezidence Maroldka s 38 jednotkami nebo butikový projekt rekonstrukcí domu na Vinohradské 160 s 23 byty. Projektem Slunečný svah ve Špindlerově Mlýně nově vstoupila do segmentu rekreačního bydlení.
PSN také dlouhodobě vytváří vlastní portfolio nemovitostí v Praze, Pardubicích, Hradci Králové a Brně, a to pro nájemní bydlení i za účelem pronájmu kanceláří a komerčních prostor. Nejvýznamnějšími jsou ikonický Tančící dům, Dům Módy na Václavském náměstí nebo první český mrakodrap City Empiria na pražské Pankráci. V centru Pardubic na začátku roku zahájila rekonstrukci obchodního centra Grand ve funkcionalistickém paláci od architekta Josefa Gočára.
Společnost PSN je českou rodinnou firmou, která byla již pětkrát oceněna v programu Best Managed Companies. Tento program staví na osvědčené globální metodice společnosti Deloitte a patří mezi nejvýznamnější podnikatelská ocenění svého druhu.