Praha/22. ledna – Pro nadcházející období má Komerční banka novou agenturou na správu sociálních sítí Image_Nation.
V komplexním výběrovém řízení na agenturu pro správu sociálních sítí na nadcházející období si Komerční banka vybrala Image_Nation. V pozici nahrazuje dosavadní Peppermint digital. Na starosti bude mít jak obsahovou část, tak přípravu kreativních projektů nebo spolupráci s influencery.
„Velmi se těším na spolupráci s týmem ImageNation, kteří zvítězili v rámci výběrového řízení díky své kreativitě, strategickému myšlení, i práci s obsahem a výkonem ve stále turbulentnějším digitálním prostředí. Zároveň citlivě a detailně vnímají transformaci naší banky i naplňování nové éry bankovnictví, což není u externího partnera samozřejmostí. Věřím, že pro nás budou silným partnerem a pomohou s naplňováním našich cílů,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand strategii a komunikaci Komerční banky
„S Komerčkou máme za sebou již několik skvělých kampaní pro sociální sítě, jako například Bestiář kyberpříšer či mikrodokumenty výzev hokejistů, které nás nesmírně bavily. Proto se moc těšíme na intenzivnější spolupráci a vážíme si rozhodnutí KB o volbě naší agentury. Věřím, že spojení prestižní značky z bankovního segmentu a našeho mladého, hbitého kreativního týmu naladí na online kanálech Komerčky tu správnou strunu, která doprovodí aktuálně největší bankovní transformaci v Česku.“ doplňuje Filip Čermák, ředitel agentury Image_Nation.
Image_Nation je desetičlenný tým, který se věnuje výrobě obsahu pro sociální sítě a další online kanály. Pracuje na celém procesu počínaje strategií a kreativou, přes přípravu samotného contentu, a to včetně větších videoprodukcí, až po nasazení výkonnostních reklam. Mezi hlavní focus agentury patří jak marketing pro korporace, tak velké eshopy, ale i kulturní instituce či hudebních festivaly a samotné interprety.