Hotová jídla a sady na vaření zažívají revoluci. Každý druhý zákazník Rohlíku si přidá alespoň jednu položku z této kategorie do košíku, přičemž poptávka po těchto produktech meziročně vzrostla o 40 %. Jednoduchost, kvalitní suroviny a úspora času mění návyky českých domácností a posilují pozici kategorií Ready to Eat (hotová jídla) a Ready to Cook (sady k vaření) jako nedílné součásti každodenního stravování. Češi se přibližují zahraničnímu trendu.
Každý měsíc prodá Rohlík desítky tisíc hotových jídel a sad na vaření. Největší zájem je o tradiční české pokrmy, jako je svíčková nebo guláš, ale stále více zákazníků volí také exotické chutě – například asijskou nebo indickou kuchyni.
„V západních zemích tvoří výdaje za Ready to Cook a Ready to Eat až 30 % měsíčních rodinných rozpočtů, a podobný trend očekáváme i v Česku,“ uvádí Martin Beháň, generální ředitel Rohlik.cz. „Kategorie hotových jídel má obrovský potenciál a v Rohlíku se na ni chceme intenzivně zaměřit. Plánujeme ji nadále rozšiřovat, ať už v rámci exkluzivního Bistra, nebo prostřednictvím našich privátních značek, jako je prémiová řada Bez kompromisu nebo cenově dostupnější značka Pappudia.“
Budoucnost patří pohodlí a kvalitě
Jedním z tahounů nabídky hotových jídel je kategorie Rohlík Bistro, která vzniká ve spolupráci se špičkovými restauracemi z Prahy a Brna, jako je například Eska, Spojka nebo Lokál. Zákazníci tak mohou ochutnat pokrmy, které jsou dostupné pouze na Rohlíku nebo přímo v dané restauraci. Jde o jídla s vysokou přidanou hodnotou, která splňují nejmodernější trendy – jsou nutričně vyvážená, chutná a balena do ekologicky šetrných obalů.
„Naším cílem je přinášet zákazníkům produkty s opravdovou kvalitou. Ve spolupráci s našimi dodavateli se zaměřujeme na pokrmy, které vynikají čerstvostí, chutí, ekologicky šetrným balením a nutriční vyvážeností,“ dodává Beháň.