Vedení Svengali Communications posiluje. Jana Pečenková nově v pozici Strategic Director & Managing Director Svengali Digital

Praha, 04. 02. 2025 – Komunikační agentura Svengali Communications získala výraznou posilu do svého vedení. Šéfkou její digitální dceřiné společnosti Svengali Digital se stala Jana Pečenková, která bude zároveň v celé skupině zastávat pozici šéfa strategie (Strategic Director). Do Svengali přichází po mateřské dovolené, před níž vedla českou pobočku mezinárodní agentury Grayling. Dříve působila také v Ogilvy.

V rychle rostoucí agentuře se Jana Pečenková v rámci manažerských kompetencí zaměří na strategické procesy zejména v oblasti lidských zdrojů. Ve Svengali Digital pak přebírá kompletní vedení firmy a bude mít na starosti její další rozvoj. 

„Hledali jsme do našeho týmu člověka, který vedl velké komunikační projekty a zároveň někoho, kdo má zkušenosti s řízením a rozvojem celé firmy. Jana všechny tyto předpoklady skvěle splňuje a v rámci několikaměsíční zkušební spolupráce navíc prokázala, že skvěle zapadá do kreativního prostředí, které ve Svengali panuje. Stojí před ní nyní zejména výzva v podobě dalšího posilování digitálního byznysu agentury. Ten má velmi výraznou dynamiku a je prioritní oblastí pro náš další růst,“ říká Marek Pražák, managing partner Svengali Communications.

„Svengali je jednou z nejoceňovanějších komunikačních agentur posledních let, tvoří ji tým pohodových lidí a srdcařů, kteří neustále přicházejí s novými myšlenkami, nebojí se neotřelých přístupů a obohacují tak celou komunikační branži. Kromě řízení některých zakázek a podílení se na tvorbě kreativních a strategických konceptů kampaní je mojí prioritou výběr a rozvoj těch nejlepších talentů, kteří posílí stávající osmnáctičlenný tým,“ doplňuje Jana Pečenková.

O Svengali Communications

Svengali Communications byla založená v roce 2006 Vede ji trojice managing partnerů Markéta Dvořáčková, Marek Pražák a Karel Samec. Agentura se zaměřuje zejména na tvorbu a realizaci integrovaných komunikačních a marketingových kampaní, opakovaně přichází se silnými a inovativními kreativními komunikačními náměty. V roce 2023 vznikla dceřiná společnost Svengali Digital zaměřená na digitální média.

Mezi významné klienty agentury patří například Amazon, investiční skupina Atris, Česká bankovní asociace, hlavní město Praha, Motorpal, PENNY, Plzeňský Prazdroj, skupina Komerční banky nebo Via Salis (Vinci). 

Za poslední tři roky získala agentura řadu významných ocenění, mezi jinými: 40+ cen v tuzemských PR soutěžích LEMUR a Zlatý středník, zvítězila v prestižní světové soutěži World PR and Communications Awards, získala čtyři EFFIE byla rovněž zvolena za Agenturu roku 2023 a 2024 ve Zlatém středníku. Na loňských LEMURech také získala Grand Prix za projekt roku.