/Praha, 12. února 2025/ – Společnost Kaufland přichází s novou kampaní při příležitosti oslav pátého výročí od spuštění věrnostního programu Kaufland Card. V rámci retailu jde zatím o nejsilnější věrnostní program na českém trhu. Registrovalo se do něj již 3 miliony zákazníků a aktivně jej využívá 1,7 milionu z nich. Kaufland v rámci kampaně uvede 3 nové spoty, na kterých spolupracovala kreativní agentura VML. Jejich cílem je diváky nejen pobavit, ale zároveň na příkladu běžných rodinných situací ukázat výhody a jednoduchost věrnostního programu. Obchodní řetězec má navíc pro zákazníky připravené speciální slevy, výhodné partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta.
Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevové kupony v aplikaci na míru, atraktivní soutěže a výhodné nabídky produktů partnerských značek. Na těchto pilířích stojí věrnostní program Kaufland Card již 5 let. U zákazníků se těší stále větší oblibě, a to zejména díky neustále se rozšiřující nabídce slev a možnosti zapojení do atraktivních soutěží, kde mohou zákazníci každý měsíc získat hodnotné ceny. „Kaufland Card se zaměřuje především na rodinné nákupy a jelikož slavíme 5 let od jejího uvedení, připravili jsme nyní opravdu speciální výhru. V období od 12. února do 13. března se bude soutěžit o pět automobilů Škoda Octavia Combi,“ uvádí marketingová ředitelka společnosti Kaufland Petra Kalužíková.
Kaufland i tentokrát navazuje na vtipnou komunikaci svých ostatních kampaní a uvede 3 nové spoty. Cílem společnosti je zákazníky nejen pobavit, ale zároveň jim názorně ukázat, jak jednoduché je pořídit si Kaufland Card a jaké výhody jim tento věrnostní program přináší. Kaufland k tomu využívá každodenní situace, které se v rodinách běžně objevují a se kterými se diváci mohou snadno ztotožnit. Na přípravě spotů spolupracoval tým kreativní agentury VML pod vedením Patricie Jelínkové a Štěpána Kouby. Produkci zajistila společnost Punk Film v čele s režisérem Tomášem Řehořkem.
„Při tvorbě kampaně k 5 letům Kaufland Card jsme pracovali s velmi silným insightem, a zaměřili se na to, jakým způsobem ovlivňují partnerské vztahy nákupní chování. Výsledkem jsou vtipné, a přitom přirozené a uvěřitelné spoty čerpající z prostředí vztahových reality show. Režie se ujal Tomáš Řehořek, a abychom se tomuto populárnímu formátu přiblížili co nejvíc, jako speakera jsme ke spolupráci přizvali pana Gustava Bubníka, jehož hlas je s těmto pořady pevně spjatý,“ popisuje přípravu reklamní kampaně pro společnost Kaufland Štěpán Kouba, kreativní ředitel agentury VML.
Kaufland v kampani sází na jednoduchost a využívá slovních hříček, aby zábavnou formou přiblížil systém fungování programu Kaufland Card. Zdůrazňuje, že stačí pár kliknutí a člověk může ihned ušetřit na nákupech. Účastníci programu mají navíc šanci vyhrát zajímavé ceny nebo získat výhodné slevy při nákupu zboží u partnerských firem.
O společnosti Kaufland:
Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 144 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa, a to v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldavsku. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 000 lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz.