GFI Software představuje Eloquens, AI nástroj, pro automatizaci e-mailové komunikace

Až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů
na zpracování odpovědí

 

PRAHA, 25. února 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila řešení Eloquens, nástroj pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace, který eliminuje neefektivní činnost v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence AI a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a odvětví zvládají intenzivní e-mailovou komunikaci. 

Rozšířenost e-mailů v moderním podnikání je ohromující. V roce 2022 bylo na celém světě každý den odesláno a přijato přibližně 333 miliard e-mailů, přičemž do roku 2026 by podle odhadů mělo být odesláno až o dalších 60 miliard e-mailů denně více. Přestože značnou část z nich zachytí spamové filtry, do e-mailových schránek stále dorazí 85,7 % e-mailů, které vyžadují pozornost, popř. reakci. Pouze 30 % přijatých e-mailů vyžaduje okamžitou reakci a 62 % e-mailů je považováno za nedůležité a je možné je zpracovat hromadně.

Řešení nejvíce ocení ti profesionální pracovníci, kteří každý den reagují na velké množství e-mailů, často rutinního charakteru. K hlavní přínosům patří:

  1. Úspora času prostřednictvím inteligentní automatizace – Eloquens se zaměřuje na redukci 2,6 hodin času, který profesionálové denně stráví nad e-maily, prostřednictvím automatizace e-mailových odpovědí s podporou AI, inteligentních třídicích systémů a automatického směrování příslušným členům týmu.
  2. Správa kontextových odpovědí – v průměru 23 minut trvá obnova koncentrace po přerušení práce v důsledku e-mailové komunikace, což lze eliminovat automatickými odpověďmi založenými na znalostech, vícejazyčné podpoře, různých stylech odpovědí apod.
  3.  Škálovatelné operace bez zvyšování nákladů – k zefektivnění nákladů na infrastrukturu pro správu e-mailů a lidských zdrojů nabízí Eloquens cloudovou infrastrukturu škálovatelnou podle potřeb, automatizovanou správu kampaní a integraci se stávajícími poskytovateli e-mailových služeb a CRM systémy – to vše bez potřeby dalších pracovníků při rostoucím objemu e-mailů.
  4. Vyšší produktivita díky inteligentním workflow – Eloquens je ideální pro 46 % pracovníků, kteří kvůli přerušování práce v důsledku vyřizování e-mailů nestíhají termíny, přičemž pomáhá automaticky filtrovat nedůležitou komunikaci, provádět manuální kontrolu kritických sdělení a analyzovat komunikaci v reálném čase pro optimalizaci workflow.

„E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy,“ řekl Marek Prorok, manažer prodeje řešení Eloquens ve společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Podle dosavadních zkušeností dochází díky Eloquens k podstatné celkové úspoře nákladů a zvýšení produktivity organizace. Zkrácení času stráveného správou e-mailů se odhaduje na 40-60 %, snížení nákladů na zpracování odpovědí o 30 %, snížení nákladů na školení nových pracovníků o 50 % a zrychlení reakce na kritická sdělení o 70 %.“

Více informací o řešení Eloquens lze nalézt na https://eloquens.ai 

O GFI

Společnost GFI Software vyvíjí špičková IT řešení umožňující podnikům monitorovat, spravovat a chránit své sítě s minimálními potřebami administrace. GFI podporuje komunikační a bezpečnostní platformy u desítek tisíc svých zákazníků s využitím řešení pro zabezpečení sítí, webový monitoring, antispam, patch management, správu zranitelnosti, elektronickou poštu, faxování a archivaci. GFI prodává své produkty prostřednictvím globální sítě tisíců prodejních partnerů. Společnost je držitelem řady ocenění a certifikátů včetně certifikátu Microsoft Gold ISV Partner. Více o GFI Software naleznete na http://www.gfi.com.