Fintokei má novou misi, urychlit vaši cestu k úspěchu. Na nové vizuální identitě se podílelo YYY

Společnost Fintokei nedávno oslavila první rok na evropském trhu. K narozeninám si nadělila novou vizuální identitu spojenou se silným příslibem značky: Zrychlit cestu k obchodnímu úspěchu, zábavně a přitom bezpečně. Na nové firemní strategii včetně vesmírného vizuálu pracovala od minulého léta společně s YYY.

Vydělávat peníze je jako řídit závodní auto. Se správným přístupem, dovednostmi a podpůrným týmem je to vzrušující úspěšná jízda. Jinak je to hazard. Této myšlence odpovídá nová podoba značky postavená na rychlosti a vesmírném závodění za Fintokei tým.

“Novou identitu jsme připravovali více než půl roku. Pracovali jsme s motivacemi našich zákazníků, ale i tím, jak chceme my, jako firma, navenek působit. Většině z nás je kolem třiceti, takže jsme se nebáli jít do odvážnějšího stylu, který zrcadlí nejen naše zákazníky, ale i naše firemní hodnoty,“ říká CEO Fintokei David Varga.

Jak komplexní trading podat jednoduše?

Tak zněla základní otázka na začátku rebrandingu společnosti Fintokei. Ta původně vznikla pro japonský trh jako výzva přinést prop trading do míst, kde do té doby neměl de facto žádnou historii.

Japonsko je ale velice specifická země, a bylo proto potřeba mít silnou vizi. Takovou, která by nám nejenže pomohla komunikovat Fintokei tamější tradingové komunitě, ale také sjednotila představy svých tvůrců o fungování firmy.

Společné kontury stylu tvoří prvky, které dobře známe z obou světů – grafy, ale i rychlé stroje nebo helmy. “Tradeři jsou vlastně něco jako závodníci. Musí poctivě trénovat, ovládat své emoce, mít dokonalou strategii a taky pomyslný závodní stroj, na který se mohou vždy spolehnout. Najít správný příklad, jak složitý svět tradingu představit každému bylo náročné, ale s výsledkem jsme nad míru spokojeni,“ popisuje Tomáš Charouz, senior stratég z YYY agency. 

V souladu s novou strategií už Fintokei připravuje i nové produkty. Od března mohou zákazníci otestovat své schopnosti v tradingové soutěži  Trading Race. Nebo se mohou inspirovat z příběhů těch nejůspěšnějších traderů – v sérii Fintokei Stars.

Výzvy a řešení

Při procesu se objevila řada výzev, ale ta ze zajímavějších přišla poněkud z nečekané emoce. Ze stydlivosti. “Zjistili jsme totiž, že velká část traderů se sice ráda chlubí svými výsledky, ale ukázat přitom vlastní tvář nechtějí. To bohužel moc nesedělo do naší vize – zviditelňovat ty nejzajímavější obchodníky z řad našich klientů a ukazovat, že talent pro trading v sobě má každý,” říká Martin Kuchynka, šéf evropského marketingu ve Fintokei.

A protože je obchodování s Fintokei jako jízda závodním autem, jako řešení se ukázala obyčejná helma. Ta výborně sedne do celkového narativu o rychlosti a zároveň umožní stydlivějším obchodníkům schovat se za svého avatara. 

Raketový růst

Společnost Fintokei za rok 2024 v počtu uživatelů vyrostla o 400 procent, v současnosti jsou jich desítky tisíc. Česko se loni v rámci Fintokei stalo po Japonsku druhým nejsilnějším trhem a lídrem evropské expanze.