Do doplňků stravy dostávají přírodu. Nyní čeští Trime hlásí 70% nárůst prodejů, plánují expanzi do zahraničí i vlastní výrobu

Praha 13. března 2025 – Vyvinout doplňky stravy, které se budou svým složením maximálně blížit skutečným potravinám nejvyšší kvality a pomohou lidem bezpečně doplnit chybějící živiny –  takový cíl si před pěti lety vytyčil český startup Trime a jeho zakladatelé – podnikatel Michal Kočí spolu s nutričním specialistou Jakubem Přibylem. Dodnes uvedl Trime na trh celkem 18 produktů, včetně specializovaných řad pro děti nebo těhotné ženy. Nově česká firma hlásí 57% meziroční nárůst obratu, 68% nárůst prodejů formou D2C (direct-to-customer) na českém trhu a 70% na slovenském. O téměř 140 % vzrostl i prodej produktů formou předplatného. S novou identitou, která vzešla z kompletního rebrandingu, plánuje Trime v letošním roce zamířit na nové evropské trhy nebo se pustit do vlastní výroby.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).