Skupina Twistcafe pokračuje v růstu i v roce 2025 První dva měsíce přinesly rekordní čísla

Praha, 13. března 2025 – Skupina Twistcafe pokračuje i v roce 2025 ve svém strategickém růstovém plánu a za první dva měsíce letošního roku v něm zaznamenala výrazné úspěchy. Celoevropský obrat skupiny za leden a únor již dosáhl téměř čtvrtiny celkového loňského obratu, což potvrzuje stále rostoucí poptávku po franšízách na evropském trhu i silnou pozici celé skupiny. V zájmu tržní stabilizace tak od dubna 2025 přistupuje Twistcafe Group ke zvýšení cen svých nově prodávaných poboček. 

Skupina Twistcafe Group pokračuje v růstu v souladu se svým strategickým plánem pro rok 2025. Již v průběhu ledna a února společnost dosáhla obratu, který představuje čtvrtinu celoročního výkonu roku 2024. Tento vývoj svědčí o rychlém tempu expanze, která je podpořena silnou poptávkou po franšízových pobočkách, což potvrzuje i 72 nových prodejů jen za únor 2025. Tyto výsledky potvrzují silnou pozici skupiny na trhu i dlouhodobý zájem investorů o rozšíření svého podnikání prostřednictvím osvědčených konceptů Twistcafe Group.

Skupina Twistcafe Group nadále registruje stále rostoucí poptávku po svých franšízách. Od začátku roku 2025 prodala 100 poboček v celkové hodnotě 500 milionů korun. V zájmu strategické stabilizace celé skupiny a zachování vysoké kvality služeb proto od dubna 2025 přistupuje ke zvýšení cen nově nabízených poboček.

“Za první dva měsíce jsme podepsali prodeje dvakrát více franšíz než ve stejném období loňského roku. Pokud bychom tímto tempem pokračovali i nadále, podepíšeme jich za celý rok kolem tisíce. Náš strategický cíl ale míří zhruba na 600 nových provozoven v roce 2025. Rozhodli jsme se tedy přistoupit ke zvýšení ceny, což by mělo přirozeně snížit poptávku a zároveň zvýšit hodnotu franšíz pro současné investory, kteří do nich investovali už v minulosti. I přes vyšší cenu provozoven budeme udržovat návratnost investice řádově kratší, než například při investici do klasické nemovitosti,“ říká ke strategickému kroku CEO Twistcafe Group Radek Klein.

Součástí portfolia Twistcafe Group jsou značky Trdlokafe, Bubblify, Kofi-Kofi, My Food Place, Pizza Raketou, Rio, Cinname a Pitstop. Nejnovější akvizicí skupiny je známý český lovebrand Kytky od Pepy. Nedávná akvizice zapadá do strategie tržní diverzifikace a umožňuje Twistcafe Group oslovit širší spektrum zákazníků napříč segmenty gastronomie, lifestyle a dárkového sortimentu. Tato akvizice zároveň poprvé rozšiřuje působnost skupiny mimo oblast gastronomie.

 

O společnosti Twistcafe Group:

Česká franšízová společnost Twistcafe Group je globálním provozovatelem více, než deseti franšízových sítí s rychlým občerstvením a dalším sortimentem v 15 státech celého světa. Pod vedením CEO Radka Kleina začínalo Twistcafe v roce 2015 v Brně svou první prodejnou značky Trdlokafe před obchodním centrem Futurum. Na konci roku 2024 čítala síť už přes 500 prodejen po celém světě včetně států jako Německo, Rakousko, Belgie, USA, Katar, nebo Dubaj. Koncept Twistcafe Group nabízí provozování vlastní franšízy, kterou investorovi postaví na klíč. 

V roce 2024 podepsala skupina Twistcafe Group smlouvy se více než 500 novými franšízanty. V květnu 2024 Twistcafe otevřelo svou první pobočku v USA na světoznámé Venice Beach, před oblíbenou venkovní posilovnou Arnolda Schwarzeneggera. Twistcafe pokračuje v růstu i inovacích a nabízí atraktivní investiční příležitosti pro nové franšízanty. Dnes ve skupině Twistcafe Group existují koncepty: Trdlokafe, Bubblify, Kofi-Kofi, My Food Place, Pizza Raketou, Rio, Cinname, Kytky od Pepy, a další.