Praha, 13. března 2025 – Zákazníci touží po větší pohodě, rychlosti a jednoduchosti. Chtějí mít široký výběr, ale nechtějí trávit hodiny výběrem. Chtějí mít možnost platit, jak jim to vyhovuje – ale bez toho, aby museli sáhnout hned do své peněženky. Právě na tyto potřeby reaguje nová služba Twisto Picks, která přináší personalizovaná nákupní doporučení šitá na míru.
Twisto Picks spustilo na začátku března Twisto, přední fintechová společnost poskytující služby Buy Now Pay Later (BNPL) i další finanční služby spojené s Twisto účtem. Nová služba nabízí chytré doporučení produktů z partnerských e-shopů. Tato inovace odráží současné trendy v e-commerce a reaguje na rostoucí poptávku po nákupech, které jsou rychlé, relevantní a bez zbytečné zátěže.
Personalizace jako klíčový trend v e-commerce
„V roce 2025 zákazníci očekávají od e-shopů, že se jim budou maximálně přizpůsobovat. To zahrnuje individuální doporučení produktů a nabídky šité na míru jejich preferencím,“ popisuje současný trend Martin Šťastný, Head of Sales and Business Development Twista pro Českou republiku. „Hyper-personalizace, využívající pokročilé algoritmy zohledňující chování a zájmy zákazníků, se v e-commerce stává standardem. Právě proto zavádíme Twisto Picks. Zároveň jde samozřejmě o posílení spolupráce s našimi obchodními partnery,“ dodává Martin Šťastný.
Twisto Picks: Výběr toho nejlepšího – jednoduše, chytře
Twisto Picks jsou navržené tak, aby zákazníkům ušetřily čas a usnadnily rozhodování při online nakupování. Díky pečlivě vybraným produktům z ověřených e-shopů mohou uživatelé objevovat to nejlepší z nabídky bez zdlouhavého procházení. Twisto Picks najdou buď přímo na webu Twista pod seznamem e-shopů nebo v Twisto aplikaci pod záložkou Na nákupy. Nabídka je navíc provázaná s možností pohodlné platby přes Twisto, díky čemuž zákazníci získávají nejen personalizovaný výběr, ale i flexibilitu v placení.
Twisto Picks jako most mezi zákazníky a obchodníky
Nová služba zároveň otevírá nové příležitosti pro e-shopy, které se zapojí do partnerské sítě Twista. Jedni z prvních, kteří s Twistem tuto službu rozjeli, jsou Allegro, Answear, Angry Beards a Hebe. Díky Twisto Picks se jejich produkty dostávají k relevantní cílové skupině v ideálním nákupním momentu – což může znamenat vyšší konverze a loajálnější zákazníky. Twisto tak propojuje dvě strany nákupního světa: zákazníky, kteří hledají jednoduchost a kvalitu, a obchodníky, kteří chtějí efektivně oslovit správné publikum.
Neminka Menevse, CEO Twista, k tomu dodává:
„V Twistu neustále hledáme způsoby, jak našim zákazníkům zpříjemnit a zjednodušit nákupní proces. Twisto Picks je odpovědí na jejich potřebu rychle a efektivně najít kvalitní produkty, které odpovídají jejich individuálním preferencím. Věříme, že tato služba přinese nový rozměr do online nakupování a posílí důvěru v naše služby. Současně rozšiřujeme náš ekosystém – chystáme BNPL platby i pro kamenné obchody a pracujeme na loajalitním programu, který zákazníkům nabídne další výhody a motivaci.“
Více o Twistu:
Twisto představuje chytré řešení pro platby a nakupování a je českou jedničkou mezi poskytovateli platebních služeb BNPL (Buy Now, Pay Later). Twisto nabízí také novinku nákup na třetiny bez navýšení, se kterou si lidé mohou opět zcela bezplatně a bez registrace rozkládat větší nákupy na tři platby.
Twisto působí i na polském trhu. V roce 2021 proběhl prodej Twista do zahraničí a v současnosti ho vlastní fintech Param.