Home Credit rozšiřuje síť poboček: Osobní kontakt zůstává důležitý i v digitální době

Home Credit vychází vstříc klientům, pro které je při sjednávání nových produktů stále důležitý osobní kontakt.

V březnu otevřel dvě nové pobočky – v nákupním centru Korso Karviná a v teplické Fontáně. Přestože stále více klientů uzavírá spotřebitelské úvěry online, v roce 2024 to bylo už více než 40 % sjednaných smluv, kamenné pobočky pro mnohé stále hrají klíčovou roli nejen kvůli sjednání produktů, ale i jako první krok a vstupní brána do digitálního světa financí. 

Proto Home Credit plánuje rozšíření své sítě i o další pobočky v Čechách. V blízké době například otevře novou provozovnu v Děčíně. Aktuálně má společnost v České republice sedm a na Slovensku 15 poboček.

„Naše zkušenost potvrzuje, že pobočky mají i v dnešní době smysl a máme klienty, kteří je preferují. Mnoho z nich k nám přichází pro radu ohledně online prostředí, pomáháme jim s instalací aplikace, orientací v její nabídce nebo
s administrativními záležitostmi, které nechtějí řešit po telefonu. A samozřejmě také platí, že kamenná pobočka je stále ještě pro řadu lidí tím důvěryhodným místem pro sjednání půjčky a faktický podpis smlouvy pro ty, kteří ještě online světu nedávají přednost,“ vysvětluje Milan Cáder, marketingový a produktový ředitel Home Creditu ČR a SR.

Na pobočkách Home Creditu si mohou klienti sjednat tradiční produkty společnosti, jako je flexibilní půjčka pro spotřebitele i podnikatele, šikovný účet, konsolidace a také zvýhodněný účelový úvěr na zboží a technologie, které pomáhají snižovat ekologickou zátěž a přinášejí úspory energií. Důležitou součástí služeb je i servis. Klienti sem přicházejí například kvůli aktualizaci osobních údajů, pokud chtějí změnit výši splátky, navýšit úvěr, zeptat se na doplacení a ukončení smlouvy nebo naopak kvůli podpisu smlouvy nové, pokud nechtějí využít online podepisování přes aplikaci nebo SMS.

Otevírací doba poboček Home Creditu je vždy od pondělí do neděle, vždy od 9.00 do 20.00 hodin a klienti je najdou v Olomouci, Opavě, Ostravě, Praze, Zlíně, Teplicích a Karviné. Home Credit vytváří prostředí, kde se klienti cítí pohodlně, takže kromě odborné pomoci je na pobočkách k dispozici i dobrá káva. Seznam všech poboček a další informace naleznete na: https://www.homecredit.cz/kontakty#pobocky.



Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je dceřinou společností Air Bank a.s. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. V Česku poskytl Home Credit a.s. v roce 2024 úvěry v celkové výši 18,2 miliardy Kč. Více na www.homecredit.cz

Skupina PPF působí ve 25 zemích Evropy, Asie a Severní Ameriky. Investuje do řady oborů, jako jsou finanční služby, telekomunikace, média, e-commerce, nemovitosti, biotechnologie či dopravní strojírenství. Skupina vlastní aktiva ve výši více než 44 miliard eur a zaměstnává celosvětově 47 tisíc lidí (k 30. 6. 2024).