Výzkum společnosti Panasonic Connect: používání generativní AI letos povede k 38 % růstu tržeb

Nový průzkum společnosti Panasonic Connect Europe ukazuje, že GenAI povede v roce 2025 k průměrnému nárůstu prodeje o 38 %

Praha 19. března 2025 – Společnost Panasonic Connect Europe zveřejnila nový průzkum, který odhalil, že 91 % profesionálů v oblasti prodeje používá generativní umělou inteligenci (GenAI) k získání konkurenční výhody. Podle průzkumu se respondenti domnívají, že implementace GenAI do jejich procesů povede v příštích 12 měsících k průměrnému nárůstu tržeb o 38 %, a to díky výhodám, které poskytuje, jako je zvýšená přesnost analýzy dat, personalizovanější interakce se zákazníky a rychlejší doba odezvy.
Možné napětí mezi IT a HR
Výjimečným problémem, který vyšel najevo v rámci výzkumu, byla otázka, kdo podpoří zavedení GenAI, přičemž 90 % účastníků průzkumu uvedlo, že budou potřebovat pomoc s jejím začleněním do svých procesů, a 68 % věří, že tato podpora bude pocházet od IT oddělení jejich organizace. Zatímco IT oddělení má odborné znalosti v oblasti funkčních prvků technologií, organizace by měly při implementaci obchodních procesů založených na GenAI zvážit širší škálu možností podpory.
Integrace je hlavní výzvou pro přijetí GenAI, přičemž 92 % respondentů očekává, že se setká s obtížemi. V návaznosti na to je mezi třemi hlavními překážkami uvedeno školení (68 %), bezpečnost (63 %) a dodržování předpisů (61 %).
Jasné rozdělení mezi mladšími a staršími prodejními profesionály
Mezi mladšími a staršími prodejními profesionály panoval zřetelný rozdíl v tom, jaké jsou nejlepší případy použití a jaký je potenciální dopad GenAI. Starší prodejní profesionálové hlásí vyšší využití GenAI, zatímco mladší respondenti jsou méně optimističtí ohledně jejích výhod pro úsporu času.
Margarita Lindahl, vedoucí oddělení umělé inteligence ve společnosti Panasonic Connect Europe, uvedla: „Naše studie ukazuje, že generativní umělá inteligence přináší revoluci v prodeji, vede k pozoruhodnému růstu a klade vysoká očekávání mezi profesionály. Úspěch však vyžaduje více než jen integraci. Organizace musí překonat překážky, jako jsou mezery ve vzdělávání a problémy s integrací, tím, že budou řídit transformaci pomocí odvážných strategií, jasných ochranných mantinelů a komplexní podpory, aby si zajistily trvalý dopad a konkurenční výhodu.“
Pro organizace, které chtějí zvýšit kvalifikaci svých zaměstnanců, aby mohli využívat generativní umělou inteligenci a zvýšit výkon, společnost Panasonic nedávno spustila svůj B2B prodejní poradenský a školicí program GenAI, který pomáhá vytvářet cílené osvěty a komunikaci na míru. Chcete-li se dozvědět více o tomto programu, stáhněte si podrobnosti zde: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/ai-training-sales
Celou výzkumnou zprávu společnosti Panasonic: „The Ultimate Sales Professional: Integrating Generative AI into Sales“ si můžete stáhnout zde: https://eu.connect.panasonic.com/de/en/whitepapers/integrating-generative-ai-sales.
O skupině Panasonic Group
Společnost Panasonic Group, která byla založena v roce 1918 a dnes je celosvětovým lídrem ve vývoji inovativních technologií a řešení pro nejrůznější aplikace v oblasti spotřební elektroniky, bydlení, automobilového průmyslu, průmyslu, komunikací a energetiky, přešla 1. dubna 2022 na systém provozních společností, kdy Panasonic Holdings Corporation slouží jako holdingová společnost a pod její hlavičku spadá osm společností. Skupina vykázala konsolidované čisté tržby ve výši 54,12 miliardy eur (8 496,4 miliardy jenů) za rok končící 31. března 2024. Chcete-li se dozvědět více o skupině Panasonic, navštivte: https://holdings.panasonic/global/
O společnosti Panasonic Connect Europe GmbH
Společnost Panasonic Connect Europe zahájila činnost 1. října 2021 a vytvořila novou agilní organizaci zaměřenou firemní zákazníkyS více než 400 zaměstnanci a v čele s generálním ředitelem Shusuke Aokim si společnost klade za cíl přispívat k úspěchu svých zákazníků inovativními produkty a integrovanými systémy a službami – to vše je navrženo tak, aby naplnilo jeho vizi Change Work, Advance Society a Connect to Tomorrow.
Panasonic Connect Europe sídlí ve Wiesbadenu a skládá se z následujících obchodních jednotek:
• Obchodní divize Mobile Solutions pomáhá mobilním pracovníkům zvýšit produktivitu pomocí své řady odolných notebooků, firemních tabletů a kapesních počítačů Toughbook.
• Obchodní divize Media Entertainment zahrnující Visual System Solutions nabízející řadu projektorů s vysokým jasem a spolehlivými projektory, stejně jako vysoce kvalitní displeje; a Broadcast & ProAV nabízející řešení pro chytrou živou produkci z end-to-end portfolia sestávajícího z PTZ a systémových kamer, videokamer, IT/IP platformy Kairos, přepínačů a robotických řešení, která jsou široce používána pro snímání živých akcí, sportovní produkci, televizi a xR studia.
• Obchodní a průmyslová řešení poskytující technologická řešení na míru zaměřená na maloobchod, logistiku a výrobu. Navrženo tak, aby zvyšovalo provozní efektivitu a zlepšilo zkušenosti zákazníků a pomáhalo podnikům podávat co nejlepší výkony každý den.
• Panasonic Factory Solutions Europe prodává širokou škálu inteligentních továrních řešení, včetně řešení pro výrobu elektroniky, robotických a svařovacích systémů a inženýrství softwarových řešení.
Pro více informací prosím navštivte: https://eu.connect.panasonic.com
Navštivte stránku LinkedIn Panasonic Connect Europe: https://www.linkedin.com/company/panasonic-connect-europe