Lidl a Thun představují exkluzivní kolekci porcelánu inspirovanou jarem

Lidl Česká republika ve spolupráci s českou porcelánkou Thun přináší limitovanou jarní kolekci porcelánových misek a talířů inspirovanou krásou probouzející se přírody. Tuto exkluzivní sadu mohou zákazníci získat v rámci věrnostního programu v aplikaci Lidl Plus – stačí nasbírat 6 bodů za nákupy.

Společnost Lidl se spojila s renomovanou českou porcelánkou Thun, jejíž tradice sahá až do roku 1794, a společně připravily limitovanou kolekci misek a talířů, která vnese svěžest na váš stůl a promění každé stolování v nevšední zážitek. 

Limitovanou edici porcelánových misek a talířů zákazníci získají při používání aplikace Lidl Plus. Za každých 500 korun získají jeden bod, a za 6 bodů a 99,90 korun si mohou vybrat jednu z porcelánových sad, které obsahují buď 4 misky, nebo talíře různých velikostí. Body lze sbírat od pondělí 24. března do neděle 20. dubna „Naším cílem je nabídnout zákazníkům kvalitní produkty, které nejen zkrášlí jejich domovy, ale také přinesou kousek jara přímo na jejich stůl. Jsme rádi, že můžeme spojit tradici s moderním designem a nabídnout tak zákazníkům výrobky, které jsou nejen funkční, ale i krásné a plné emocí,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. Porcelánové sady si mohou zákazníci koupit také bez sbírání bodů, a to za plnou cenu 499,90 Kč. 

Dekory kolekce odrážejí jarní přírodu, plnou síly a energie, a vytvářejí radostnou atmosféru. Kolekce se zaměřuje na tři hlavní motivy – jaro, louku a trávu. „Na této spolupráci mě nejvíce baví právě porcelán, který je symbolem jak Karlovarského kraje, tak celé České republiky. Zároveň vidím obrovský smysl v propojení dvou firem, které spojuje láska k české výrobě a tradici. Kdybych měla tuto kolekci shrnout ve třech slovech, byla by to krása, funkčnost a kvalita. Užijte si jarní kolekci, která na vás už teď čeká v Lidlu!,“ okomentovala kolekci externí designérka společnosti Thun Lenka Malínská. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 321 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko