Tatra rozjíždí letní sezónu s novou kampaní na zmrzliny a mistrovské sorbety

Značka Tatra, významný hráč v oblasti mléčných produktů, vstupuje do jarní sezóny s novou marketingovou komunikací– dvojicí navazujících kampaní na podporu svého zmrzlinového portfolia Tatra Zmrzka a novinky Tatra Mistrovské sorbety. Akviziční část kampaně cílí především na budoucí podnikatele a gastro provozy, kteří hledají jednoduchý, výhodný a atraktivní způsob, jak rozšířit své podnikání. Produktová část pak představuje poctivé ovocné sorbety s vysokým podílem ovoce jako ideální nabídku pro letní sezónu.

„Zájem o zmrzlinový segment je v České republice dlouhodobě stabilní a vidíme v něm potenciál. To potvrzuje i trvalý zájem koncových zákazníků a podnikatelů. Chceme být značkou, která jim pomáhá růst, a zároveň přináší chuťový zážitek bez kompromisů. Naše kampaň odráží právě tyto dvě ambice: podpořit nové byznysy a nabídnout kvalitní, poctivý produkt, který zákazníci skutečně chtějí,“ říká Radim Kaleta, obchodní a marketingový ředitel značky Tatra.

Autory kreativní vizuální identity kampaně je agentura Mévea Prague, která pro značku připravila sérii výrazných a hravých vizuálů s jasným sdělením a silným prodejním potenciálem. „Tatra je ikonická značka, která ví, že úspěch stojí na odvaze dělat věci jinak – což znamená i hledat nové, kreativní způsoby komunikace. Jsme rádi, že můžeme být součástí této evoluce a pomáhat jí na cestě k větší autentičnosti,“ říká Marek Gult, kreativní ředitel Mevea Prague.

„Roztočte letní byznys s nejlepší zmrzkou“

Hero message kampaně „Roztočte letní byznys s nejlepší zmrzkou“ jasně komunikuje hlavní výhodu relativně nízkého vstupního kapitálu, kvalitního produktu a maximální podpory ze strany značky.

Kampaň staví na výrazné vizuální identitě. Tři klíčové motivy – „Zmrzka vynáší“, „Cink! Cink!“ a „Velká porce zákazníků“ – ukazují zmrzlinu jako atraktivní a výdělečný produkt. Každé z těchto sdělení zároveň přirozeně doplňuje hlavní message kampaně: „Roztočte letní byznys s nejlepší zmrzkou“, která je jednotícím prvkem celé komunikace.

OBRRRRROVSKÁ nálož ovoce: Tatra uvádí Mistrovské sorbety

Na akviziční fázi kampaně navazuje produktová část Tatra Mistrovské sorbety – osvěžující novinka s až 57 % podílem ovoce. Cílí především na B2B partnery – kavárny, cukrárny, stánky a gastro podniky, které chtějí rozšířit své letní menu o lehkou, veganskou alternativu. Hlavní výhodou je všestranné využití: točená i kopečková zmrzlina, smoothie či ovoshake. Kampaň zároveň oslovuje i koncové zákazníky, kteří v létě vyhledávají produkty s přirozenou, intenzivní ovocnou chutí a svěžestí. Díky vysokému podílu ovoce a lehkému složení jsou sorbety ideální volbou pro ty, kteří chtějí osvěžení bez zbytečné zátěže. Navíc jsou vhodné i pro vegany nebo osoby s výživovými omezeními – bez lepku a bez laktózy.

Klíčový vizuál kampaně pracuje s motivem „Obrrrrrovská nálož ovoce“ – cílem je silný food appeal, který podtrhuje kvalitu, poctivost a prémiovost produktu.

Digitální start 

Kampaně odstartovaly prostřednictvím digitální strategie, která zahrnuje výkonnostní PPC reklamu, display bannery a placenou komunikaci na platformách skupiny Meta (Facebook, Instagram).

Zájemci o podnikání se zmrzlinou web s formulářem i kontaktem na obchodní zástupce: https://www.tatra-zmrzka.cz/.