Lidé a styly, které se do sebe zamilovaly. Answear v kampani pro jaro a léto 2025 kombinuje zdánlivě neslučitelné prémiové značky

Answear v kampani ‚Zahalte svůj život do vzácných věcí‘ pro jaro a léto 2025 odvážně kombinuje kontrastní prémiové značky a ukazuje, že i zdánlivě neslučitelné styly mohou tvořit fascinující spojení. Kampaň inspiruje experimentovat s osobním stylem, ke kterému nás vyzývají lidé v našem okolí. Komunikace od agentury Saatchi & Saatchi se v online i offline prostoru spustila 2. dubna ve všech 12 zemích, kde Answear.com působí.

„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme naše zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com.

Kampaň je postavená na pečlivě vybraném portfoliu prémiových značek jako adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe a Pinko. Nejen ty Answear odvážně kombinuje a ukazuje, že spojením dvou zdánlivě neslučitelných stylů, vznikají fascinující módní příběhy. Celá komunikace propojuje například sportovní styl adidasu s elegancí Patrizie Pepe nebo sofistikované Pinko s rockovým duchem AllSaints. 

Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Saatchi & Saatchi, která propojuje kontrastní styly pomocí provokativních otázek jako: „Může se adidas zamilovat do Patrizia Pepe?“, „Mohou být Pinko a AllSaints nejlepší kamarádky?“ nebo „Mohou si BOSS a Birkenstock rozumět?“ 

„Nápaditá kampaň je tvořená třemi spoty. Na jednom vidíme otce se synem, na druhém zamilovaný pár a na třetím dvě nejlepší kamarádky. Každá dvojice svým stylem nemůže být odlišnější, ale každou pojí speciální pouto. Ke svěžímu vizuálnímu stylu přidala Saatchi & Saatchi humor a já se těším, že nás naši současní i potenciální zákazníci díky ní poznají zase z trochu jiné stránky. Navíc poprvé ukazujeme šíři našeho portfolia,“ popisuje country manažerka pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová.

Fotografie pro kampaň pořídil americký kameraman Sean Conaty. Spoty režíroval známý britský režisér Danny Sangra, který v minulosti pracoval se značkami jako Marc Jacobs, Diesel nebo Balenciaga. Společně s polskou produkční společností Warsaw Production celou kampaň zasadil do malebných lokalit Jihoafrické republiky. Právě její podmanivé hory, intenzivní barvy a přirozené světlo poskytují dokonalé pozadí pro příběhy o vztazích a experimentování se stylem.

Komunikační kampaň ‚Zahalte svůj život do vzácných věcí‘ odstartovala 2. dubna 2025 současně ve všech 12 zemích, kde Answear.com působí. Využívat k tomu bude hlavně velkou online podporu a spolupráci s influencery, kterými jsou  Zuzana Nováková Stráská, Filip Vaněk, Denisa Dvoráková a Nikola Procházková a médii jako ELLE, VOGUE nebo Marianne. Celý nápad naváže na filozofii značky, která od podzimu 2024 zdůrazňuje módu jako nositele emocí, vzpomínek a osobních příběhů. 

Spoty:

Spot 1: https://www.youtube.com/watch?v=oiXRapAAQ5Q

Spot 2: https://www.youtube.com/watch?v=E8ngcSdB-ow

Spot 3: https://www.youtube.com/watch?v=EaIaY3ypKfI

O společnosti Answear.com:

Answear.com je jednou z nejrychleji rostoucích evropských e-commerce platforem v oblasti módy a životního stylu. Tento internetový obchod, který působí na 12 evropských trzích, udává tón nových nákupních standardů. Na Answear.com najdete více než 200 000 pečlivě vybraných produktů od více než 500 světových módních značek, jako např: Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein. Nabízí také tematické limitované kolekce vlastní značky Answear.LAB určené ženám. Díky pečlivě vybranému sortimentu otevírá zákazníkům inspirativní svět originálních módních stylů a designových interiérových předmětů.@

VÍCE O ANSWEAR.CZ

Web: https://answear.cz/

Facebook: https://www.facebook.com/answearcz

Instagram: https://www.instagram.com/answear_cz/

Youtube: https://www.youtube.com/answearczchannel