Globální růst Adformu podpořen rekordními výsledky za rok 2024

Praha/ Kodaň, 16. dubna 2025 – Adform, nezávislá programatická platforma pro nákup médií, oznámila své nejsilnější finanční výsledky v historii. V roce 2024 dosáhla robustního růstu tržeb o 16 %, což představuje celkové příjmy ve výši 102 milionů EUR. Tento výsledek znamená významný nárůst o téměř 14 milionů EUR oproti roku 2023. Společnost tak upevnila svou pozici dlouhodobého lídra na trhu, přičemž její platforma zprostředkovala digitální reklamu v hodnotě přesahující 360 milionů EUR.

Výsledky odrážejí konzistentně rostoucí výkon Adformu a odpovídají jeho dlouhodobým mezinárodním plánům v oblasti prodeje a produktového rozvoje. Strategické investice do pokročilých technologií umělé inteligence (AI) přispěly k výraznému zvýšení zisku (EBITDA) o přibližně 45 %, což představuje nárůst téměř o 6,7 milionu EUR oproti roku 2023 a celkovou hodnotu přesahující 21 milionů EUR. Růst byl obzvláště výrazný na klíčových trzích, jako jsou Spojené království a Spojené státy, ale příjmy rostly globálně také ve střední a východní Evropě a Asii.

Jsem velmi spokojen s výsledky  Adformu za rok 2024 a s tím, jak silný rozjezd máme v roce 2025. Mezi největší úspěchy patří získání přibližně 350 nových zákazníků na našich klíčových růstových trzích. Tento úspěch jasně potvrzuje, že naše platforma patří mezi špičkové hráče, kteří dokážou konkurovat globálním gigantům v reklamním průmyslu,“ uvedl Troels Philip Jensen, CEO Adformu.

Pokračující investice do vedoucí pozice na trhu: Multi-ID a omnichannel řešení

Silné výsledky Adformu a stabilní finanční situace vytvářejí pevný základ pro další rozvoj a expanzi. Součástí její mezinárodní strategie je rozšíření nového vývojového oddělení v Bombaji, kde počet zaměstnanců vzrostl v roce 2024 o 39 %. Adform také intenzivně pracoval na rozsáhlé modernizaci své digitální platformy pro plánování médií – největší inovaci od spuštění FLOW před třemi lety. Nové řešení s názvem Campaign Planner představuje klíčový krok vpřed v ambici Adformu nabízet nejpokročilejší technologická řešení inzerentům a agenturám po celém světě.

Dnes je Adform jednou z největších evropských adtech společností a preferovaným technologickým partnerem pro digitální reklamní kampaně. S globální působností ve 24 zemích a týmem více než 700 zaměstnanců je společnost připravena pokračovat v úspěchu na stále se vyvíjejícím poli digitální reklamy.

O společnosti Adform:

Adform je nejvýkonnější a nejbezpečnější platforma pro nákup médií na světě. S více než dvacetiletou historií poskytování špičkových služeb a pokrokových technologií umožňuje Adform velkým značkám, agenturám a vydavatelům vytvářet, nakupovat a prodávat digitální reklamu po celém světě. Poté, co společnost Adform posunula hranice díky rozšířené inteligenci a špičkovému řešení identity, neustále mění pravidla hry pro zadavatele digitální reklamy.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.