První outletová prodejna Lidlu v České republice, která po svém lednovém otevření v Praze zaznamenala mimořádný úspěch, mění lokalitu. Společnost Lidl plánuje tuto prodejnu v průběhu léta přestěhovat a oblíbené produkty za výrazně snížené ceny přiblížit zákazníkům tentokrát na Moravě.
První český Lidl Outlet se otevřel v lednu letošního roku v pražských Štěrboholech a hned v prvních dnech překonal veškerá očekávání. Před prodejnou se tvořily dlouhé fronty a čekání na nákupní vozíky trvalo i několik desítek minut.
Zájem zákazníků zůstává vysoký i po několika měsících provozu outletu. Každý týden prodejnu navštíví v průměru více než 10 tisíc zákazníků, nejvytíženějšími dny jsou dlouhodobě pátek, sobota a neděle. Každý týden je do prodejny dodáváno několik set palet nového zboží, největší zájem mají zákazníci dlouhodobě o produkty privátní značky Parkside.
Nájemní smlouva, kterou má Lidl uzavřenou s provozovatelem Retail parku Štěrboholy, se ale pomalu blíží do finále. „Aktuálně se zabýváme vyhledáním a přípravou nové lokality, kam bychom se s tímto úspěšným projektem mohli přestěhovat. Rádi bychom tentokrát přiblížili naše výhodné slevy zákazníkům na Moravě. Aktuálně proto jednáme s provozovateli několika podobných obchodních zón, jako máme v Praze,“ přibližuje jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za provoz Petr Krula.
Na Moravě se tak zákazníci mohou pomalu těšit na produkty za bezkonkurenčně nízké ceny. Jedná se o zboží, které se neprodalo v rámci pravidelných týdenních akcích v prodejnách Lidl. Tyto produkty jsou následně nabízeny v outletové prodejně se slevou v řádech desítek procent. Sortiment se pravidelně doplňuje podle aktuálních odprodejů. Zákazníci si mohou vybírat z nabídky oblečení, bytového textilu, vybavení domácnosti, šikovných pomocníků na zahradu, nářadí, hraček, obuvi, pomůcek na cvičení a volný čas a mnoha dalšího.
Outletová prodejna Lidl v pražských Šterboholech bude dle původního plánu v provozu do léta 2025, kdy společnosti končí smlouva s provozovatelem parku na užívání prostor. O přesném termínu uzavření prodejny i o nové lokalitě pro outlet v jednom z moravských měst, bude Lidl včas informovat.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 322 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
https://www.facebook.com/lidlcesko